اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت کمیته امداد خراسان شمالی:

29 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد خراسان شمالی هستند

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: بیش از 29 هزار خانوار این استان زیرپوشش این نهاد بوده و از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

29 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، محمد بلوچی با بیان اینکه این افراد به عنوان طرح شهید رجایی زیرپوشش این نهاد قرار دارند، اظهار کرد: این افراد از خدماتی همچون دریافت مستمری، خدمات درمانی و دارویی، کمک‌های موردی و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: در حال حاضر 11 هزار خانوار سالمند نیز در پوشش این نهاد قرار دارند که سرپرست خانوار هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی به مشکلات پیش روی سالمندان اشاره کرد و افزود: از جمله مشکلات پیش روی این افراد هزینه‌های بالای درمان که مختص دوران سالمندی است محسوب می‌شود و این نهاد در تلاش است در راستای ارتقاء سلامت سالمندان و پیشگیری از مشکلات پیش روی جامعه هدف، برنامه‌های دقیق و منسجمی را در زمینه‌های بهداشتی ارائه دهد.

بلوچی توزیع بسته‌های بهداشتی، ساخت فضای بهداشتی و افزایش آگاهی خانواده‌های زیرپوشش را از جمله خدمات این نهاد در زمینه بهداشت و سلامت عنوان کرد.

وی توجه به سلامت سالمندان را از اولویت‌های اساسی کمیته امداد دانست و گفت: تجهیزات پزشکی مورد نیاز این قشر از قبیل سمعک، ویلچر، عینک و دیگر ملزومات پزشکی در صورت نیاز به صورت رایگان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول