اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

آموزش و پرورش زنجان دچار مشکل است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: آموزش و پرورش مرکز استان زنجان دچار مشکل است.

آموزش و پرورش زنجان دچار مشکل است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به مصوبه‌ها و برنامه‌های شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: باید صحبت‌ها و مصوبه‌های شورا در شأن مردم خرم‌دره باشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش مشترک مربیان شهرستان ابهر و خرم‌دره خاطرنشان کرد: ما با شهرستان ابهر رفیق هستیم ولی رقابت می‌کنیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: مدیرکل آموزش و پرورش باید بداند که برگزاری همیشگی جلسه‌های منطقه‌ای در ابهر را در هیچ کتاب و مقرراتی ننوشته‌اند و بارها شنیده‌ایم که از تهران به منطقه آمده‌اند ولی همایش و جلسه در ابهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مرکز استان دچار مشکل است، گفت: مگر ما چه گناهی کرده‌ایم که جمعیت ما از ابهر کمتر است و برای این برنامه اگر برنامه‌ریزی صورت نگرفته است، برنامه را بهم می‌ریزیم.

نوری‌پور با بیان اینکه باید این همایش‌ها و جلسه‌ها به صورت نوبتی در هر دو شهرستان برگزار شود، عنوان داشت: ما با شهرستان ابهر رفاقت داریم ولی مسئولیت امروز ما در خرم‌دره است و در این میان هر کجای ایران که رشد و توسعه پیدا کند موجب افتخار ما است ولی ما به خاطر قضیه پیش آمده به شدت از مدیرکل آموزش و پرورش انتقاد داریم.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی دو باب مدرسه تیزهوشان در خرم‌دره خاطرنشان کرد: مدارس تیزهوشان خواست مردم و از نیازهای شهرستان بود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به فرا رسیدن روز امور تربیتی تصریح کرد: مربی تربیتی کار زیادی دارد ولی در این میان مربی تربیتی باید مدیر برنامه‌ها بوده و مجری برنامه‌ها نباشد.

وی با بیان اینکه باید به بحث تربیت نگاه عمیقی داشته باشیم، گفت: همه چیز به بحث تربیت باز می‌گردد و میزان رضایت‌مندی ما از زندگی به تربیت ما مربوط است.

نوری‌پور با تاکید بر لزوم اجرا شدن برنامه‌های مناسب برای هفته امور تربیتی اضافه کرد: باید برنامه‌های خوبی تدارک دیده شود و از مربیان تربیتی تجلیل مناسبی صورت بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه برای جشنواره خیرین مدرسه‌ساز باید از خیرین خارج از شهرستان خرم‌دره نیز دعوت شود، عنوان داشت: امیدوار هستیم که این جشنوراه پربارتر از جشنواره‌های قبلی برگزار شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه کتابخانه‌ها باید کتاب‌های خود را در اختیار دانش‌آموزان قرار بدهند، ابراز داشت: کتابخانه‌ها باید کتاب‌های مورد نیاز دانش‌آموزان را تهیه کرده و در اختیار دانش‌آموزان قرار بدهند.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت شاخص‌های کتاب و کتاب‌خانه‌های شهرستان خرم‌دره از شاخص‌های استانی و کشوری بهتر است.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول