اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر سمنان:

مداحان به نیازهای جامعه پاسخ گویند / دغدغه‏های رهبری در کار مداحی لحاظ شود

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سمنان گفت: مداحان در عین حال که باید به نیازهای جامعه پاسخ گویند، لازم است تا دغدغه‏های رهبری را نیز در کار مداحی لحاظ کنند.

مداحان به نیازهای جامعه پاسخ گویند / دغدغه‏های رهبری در کار مداحی لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در جمع شماری از نوحه‏خوانان و مداحان شهرستان سمنان اظهار داشت: مداحان، نوحه‏خوانان و مرثیه‏سرایان در جامعه اسلامی کار سنگینی بر عهده دارند و باید به خوبی از عهده وظایف خود برآیند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود بر لزوم توجه به سلامت و روایی اشعار و نغمه‏ها در کار مداحان، نوحه‏خوانان و مرثیه‏سرایان تاکید کرده‏اند و خواسته‏ها و انتظارات سنگینی را بر عهده این قشر تاثیرگذار جامعه گذارده‏اند.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سمنان افزود: مداحان، نوحه‏خوانان و مرثیه‏سرایان همواره می‏توانند بر طیف قابل توجهی از جامعه اثر بگذارند و  دغدغه مسئولان در این بخش نیز همین است که بتوانند به نیازهای جامعه پاسخ گویند و در عین حال، به طور کامل مواردی را که رهبر معظم انقلاب بر رعایت آنها دستور داده‏اند، در کارشان لحاظ کنند.

سعدالدین افزود: در برهه کنونی، از همه مداحان، نوحه‏خوانان و مرثیه‏سرایان می‏خواهیم که فرامین و منویات رهبری را در مدح و آثار خود به طور آشکار رعایت کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مداحان ایران اسلامی به خصوص در استان سمنان، به خوبی ولایت‏مدار و مطیع فرامین رهبری، ائمه اطهار (ع) و فرهنگ مهدوی هستند.

سعدالدین همچنین از اعضای کانون مداحان شهرستان سمنان خواست تا با برنامه‏ریزی جامع و تدوین برنامه زمان‏بندی قابل توجهی، در عرضه ارتقای دانش و معلومات مداحان، نوحه‏خوانان و مرثیه‏سرایان گام بردارند و در عین حال، زمینه پیشرفت این کانون را فراهم سازند.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سمنان افزود: مداحان، نوحه‏خوانان و مرثیه‏سرایان باید فکر و اندیشه‏ای پاک داشته باشند و بتوانند با ذهن بلند و بصیر خود در راه ارتقای سطح مذهبی جامعه گام بردارند.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول