اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم از برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری عصر امروز در جمع مسئولان اظهار داشت: امسال با اجرای طرح تحول بنیادین شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی در عرصه نظام تعلیم و تربیت هستیم.

وی ادامه داد: کیفیت بخشیدن به امر تعلیم و تربیت و تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش از اساسی‌ترین اولویت‌های این طرح بوده که با موفقیت اجرایی شده است.

رئیس آموزش و پرورش جم از برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت بیشتر آینده‌سازان ایران اسلامی بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

معاون آموزش و پرورش جم نیز با اشاره به برگزاری این جشنواره تصریح کرد: با شرکت بیش از 20 نفر از معلمان دوره ابتدایی، جشنواره الگوهای برتر تدریس شهرستان در مدرسه شاهد شهید علمداری برگزار شد.

محمد رفیعی‌پور افزود: این جشنواره در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول به صورت غیرحضوری و براساس بالاترین نمره طرح درس بود که پس از داوری از هر پایه تعداد سه نفر از همکاران به مرحله دوم که تدریس عملی بود، راه یافتند.

وی عنوان کرد: در مرحله دوم تعداد 21 نفر از همکاران به مدت یک روز در آموزشگاه شاهد شهید علمداری به ارائه تدریس پرداختند که در پایان از سوی داوران نفرات برتر انتخاب شدند.

این مسئول با اشاره به نتایج این جشنواره بیان داشت: پایه اول منیژه دریسی از آموزشگاه شهدای پتروشیمی، پایه دوم طیبه رستم‌پور از آموزشگاه میرزای شیرازی، پایه سوم ناهید برزگر از آموزشگاه شهید تندگویان، پایه چهارم مریم مردانی از آموزشگاه علم و دانش، پایه پنجم احمد حیدری از آموزشگاه شاهد شهید علمداری، پایه ششم شیدا رادمنش از آموزشگاه شهدای پتروشیمی و چندپایه حسن رجبی از آموزشگاه نصرت پلنگی به عناوین برتر رسیدند.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول