اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

دولت بیش از این برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دولت باید بیش از این در رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کرده تا فعالان بخش خصوصی بتوانند با تولید بیشتر صادرات را افزایش داده و واردات را تقلیل دهند.

دولت بیش از این برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌‌بین در دیدار اعضای هیئت مدیره اتاق کشور و رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین اظهار داشت: رئیس اتاق بازرگانی این استان توانسته است با دلسوزی در زمینه رونق بخش اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی در استان قزوین گام‌های ارزشمندی بردارد که جای تقدیر و سپاس‌گذاری دارد.

وی به مشکلات بخش اقتصادی در کشور اشاره کرد و افزود: عموم فعالان بخش خصوصی در اقتصاد، مؤمن و دلسوز برای انقلاب هستند و دقت دارند که نتیجه فعالیت آن‌ها راحتی مردم و رضایت خدای متعال باشد بنابراین دولت باید بیش از این در رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کرده تا فعالان بخش خصوصی بتوانند با تولید بیشتر صادرات را افزایش داده و واردات را تقلیل دهند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین نظارت دولت در بخش اقتصادی را با اهمیت دانست و بیان کرد: دولت باید نقش نظارت، حمایت و کمک نسبت به بخش خصوصی داشته باشد.

باریک‌بین با اشاره به رفع کمبودها در کشور تصریح کرد: این مردم همیشه در صحنه با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی در صحنه‌های مختلف حضوری گسترده و باشکوه داشته که نمونه این حضور در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی جواب بدخواهان و یاوه‌گویان را داد و چه خوب است که بیشتر به فکر اقشار آسیب‌پذیر باشیم و به این مردم مؤمن و معتقد به این نظام خدمت کنیم.

وی مدیریت خوب در بخش اقتصادی را در کشور با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: با تمام تحریم‌هایی که دشمنان برای این ملت به وجود آورده‌اند ولی باید با یک مدیریت خوب در بخش اقتصادی نگذاریم این تحریم‌ها در کشور ما تأثیرگذار باشد.

امام جمعه قزوین پیرامون همکاری دولت با افراد سرمایه‌گذار عنوان کرد: افرادی در کشور ما هستند که در بخش‌های اقتصاد، صنعت و کشاورزی بسیار فعال و توانمند بوده و باید دولت و مسئولان در این بخش بیشتر با آن‌ها همکاری کنند.

علیرضا کشاورز رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین به فعالیت‌های اتاق بازرگانی در این استان اشاره کرد و افزود: اعضای این اتاق بازرگانی افرادی توانمند در بخش اقتصادی بوده و اتاق بازرگانی استان قزوین توانسته گام‌های خوبی در راستای مسایل اقتصادی و واحدهای صنعتی بردارد.

وی ادامه داد: آمارها در تولید نشان می‌دهد که تا سال گذشته تجارت ایران در دنیا در حال افزایش بوده و روند کاهشی نداشته است.

غلامحسین شافعی عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی کشور در خصوص مسایل اقتصادی در کشور بیان کرد: اگر در کشور یک مدیریت اقتصادی به همراه باشد با وجود سرمایه می‌توانیم بیکاری را در کشور به طور جدی کاهش دهیم.

شافعی تصریح کرد: هر چند تحریم‌ها اثرگذار بوده اما با وجود همه تحریم‌ها تولید در کشور رشد خوبی داشته است.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول