اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

تحریم‌ها هیچ خللی در پیشرفت ایران ایجاد نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: تحریم‌های اقتصادی دشمن هیچ خللی در پیشرفت ایران و انقلاب اسلامی ایجاد نمی‌کند.

تحریم‌ها هیچ خللی در پیشرفت ایران ایجاد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی صبح امروز در ادامه برنامه‌های دهگردشی در جمع مردم روستای مرک این شهرستان اظهار کرد: انقلاب و جمهوری اسلامی یکی از نعمات بزرگ الهی است که به ملت غیور و بصیر ایران اسلامی ارزانی شده است و برای پاسداری از آن باید همیشه هوشیار و آگاه بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری‌های داهیانه امام(ره) و مقام معظم رهبری طی این سال‌ها پرشتاب به روند رو به رشد خود ادامه داده است، تصریح کرد: ملت باید قدردان و شکرگزار نعمت انقلاب و ولایت فقیه باشند.

فرماندار بیرجند ادامه داد: امروزه ایران اسلامی به برکت خون پاک شهیدان و تدبیرها و رهنمودهای امام راحل و معظم‌له یکی از کشورهای تاثیرگذار در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است و این انقلاب از دیرباز و هم‌اکنون مایه الگوی تمامی کشورهای منطقه و جهان شده است.

تناکی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز از گذشته و امروز از دیدگان دشمنان تنها یک مشکل بزرگ دارند، افزود: این مشکل همان جمهوری اسلامی است که این ملت نمی‌خواهند دستشان به طرف بیگانگان دراز باشد و به همین دلیل انقلاب کرده و جمهوری اسلامی را به وجود آوردند.

وی اذعان داشت: تمامی توطئه و دسیسه‌های دشمن از فتنه گرفته تا تحریم به این دلیل است که ایران اسلامی را همانند دوران قبل از انقلاب وادار به عقب‌نشینی در تمامی زمینه‌ها و محتاج بیگانگان سازد اما مردم ایران از گردنه‌های سخت زندگی پر ثمره انقلاب اسلامی گذشتند و حال دیگر دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه ملت فهیم ایران آخرین تیر ترکش دشمنان یعنی همان تحریم را به سمت خودشان بر می‌گردانند، گفت: مردم با حضور حداکثری در صحنه، ولایت‌مداری و توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی کاری می‌کنند که این تیر به سمت دشمنان کمانه کند.

تناکی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور حداکثری و پرشور که جواب دندان‌شکنی برای دشمن باشد در هر صحنه و انتخاباتی به ویژه این انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از مزیت‌های ده‌گردشی مسئولان این است که آنها با مشکلات مردم آشنا می‌شوند، تصریح کرد: از طرفی مردم نیز اعتمادشان با این حضور نسبت به نظام و انقلاب بیشتر می‌شود.

فرماندار بیرجند ادامه داد: شهرستان بیرجند دارای 308 روستا است که باید همانند روستای مرک به مشکلات آنها رسیدگی شود و مشکلات این روستاها هم از طریق ادارات مربوطه تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/69003/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول