اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

فعالیت شبانه‌روزی خبازی‌ها در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: نانوایی‌هایی که آمادگی خود را برای ارائه خدمات شبانه‌روزی در ایام تعطیلات نوروزی اعلام کردند به مردم سرویس ارائه می‌کنند.

فعالیت شبانه‌روزی خبازی‌ها در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان اردبیل اظهار داشت: ما تأکید کردیم تا نانوایی‌ها در این ایام بدون هماهنگی تعطیل نکنند و با پخت نان مناسب و کیفی به مردم ارائه خدمات کرده و سرویس بدهند.

وی، ضرورت باز بودن مساجد برای انجام نماز و سایر اعمال شرعی را یادآور شد و ادامه داد:‌ از دستگاه‌های اجرایی خواسته شده است تا در حد ممکن از حفاری‌های غیرضروری و کارهایی که در تردد مردم در این ایام مشکل‌ساز می‌شوند، پرهیز کنند.

دبیر از آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و انجام هماهنگی‌های لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود این هماهنگی‌ها در مسیر ارتقای خدمات و خدمت‌رسانی بهتر به مردم باشد.

این مسئول، نزدیکی ایام تعطیلات و ورود میلیونی گردشگران و مسافران را به اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ‌با پیش‌بینی ورود حدود دو میلیون مسافر از مبادی‌های ورودی به شهر اردبیل، همه ادارات و شرکت‌های رفاهی و خدماتی با بسیج امکانات و تعیین شیفت کاری باید در حالت آماده‌باش باشند.

وی اضافه کرد: تعیین شیفت کاری و کشیک اداری برای پاسخگویی، راهنمایی و خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی یکی از ضروریت‌ها در حوزه برنامه‌ریزی و ارائه مطلوب خدمات است.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی اردبیل در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی چادرهای مختلف در چهار مبادی ورودی شهر اردبیل برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد.

دبیر یادآور شد:‌ باید با تمهیدات لازم برای مسافران پذیرایی شایسته از آنها نیز در نهایت انصاف و ادب انجام شود.

وی بیان داشت: بحث گردشگری مختص به این ایام نیست؛ بلکه گردشگری را باید به عنوان یک سرمایه و ثروت در نظر داشته باشیم تا از این ظرفیت بتوانیم در تکامل جامعه استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل ابراز داشت:‌ با توجه به اینکه اردبیل یکی از شش قطب گردشگری از نظر شاخص‌های این صنعت پررونق است، ضرورت دارد به نحوه شایسته از این نعمت خدادادی در جهت اشتغال و تولید ثروت استفاده شود.

دبیر به برنامه‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای استقبال از ایام نوروز برای رفاه حال مسافران و همشهریان خبر داد.

وی تصریح کرد: ‌نصب چادرهای هلال‌احمر، خیمه‌های نماز، طرح راهنمای مسافران، چراغانی میادین اصلی شهر و برپایی سفره‌های هفت‌سین از جمله این اقدامات است.

دبیر با اعلام آمادگی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی، بهداشتی،‌ درمانی و خدماتی بر همگرایی دستگاه‌ها با هدف جلوگیری از موازی‌کاری‌ها و ارائه خدمات مناسب به مردم تأکید کرد.

این مسئول از آمادگی مدارس اردبیل برای اسکان فرهنگیان در مدارس تعیین شده خبر داد و افزود: در صورت نامساعد بودن شرایط جوی و یا ضرورت اسکان سایر مسافران، مدارس اردبیل آمادگی کافی و با امکانات مناسب را برای اسکان مسافران دارند.

وی در پایان اذعان داشت:‌ انتظار ما این است که همه دستگاه‌ها با تجهیزات، امکانات و کسب آمادگی لازم با اعلام شماره‌های موردنظر برای رسیدگی به وضعیت اورژانسی در کمترین زمان آماده شوند.

انتهای پیام/62006/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول