اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‏ای استان زنجان:

آموزش نانوایان برای ارتقای کیفیت نان موثر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‏ای استان زنجان با اشاره به اهمیت آموزش در جامعه گفت: آموزش نانوایان برای ارتقای کیفیت نان موثر است.

آموزش نانوایان برای ارتقای کیفیت نان موثر است

قاسم صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آموزش و مهارت افزایی برای نانواهای استان زنجان دارای اهمیت است.

وی به آموزش‏های سازمان فنی و حرفه ای اشاره کرد و افزود: در سال‏های اخیر با همکاری مسئولین آموزش‏های مناسبی برای نانواهای استان زنجان در نظر گرفته شده بود.

*40 تفاهم‏نامه همکاری برای آموزش و مهارت‏افزایی نانواها

مدیر کل سازمان فنی و حرفه‏ای استان زنجان مهارت افزایی نانواهای استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: بیش از 40 تفاهم‏نامه همکاری برای آموزش و مهارت‏افزایی نانواها منعقد شده است.

وی آموزش و مهارت افزایی نانواها را در استان دارای نتایج مثبتی خواند و ادامه داد: با آموزش و مهارت افزایی برای این قشر از جامعه شاهد ارتقای کیفی تولید نان در استان بودیم.

صیادی تعامل و همکاری مراکز علمی و اجرایی را مورد اهمیت قرار داد و گفت: در سال‏های اخیر همکاری مناسبی در استان برای ارتقای وضعیت نان تولیدی صورت گرفته است.

*رتبه اول استان در تولید نان کشور در سال 90

مدیر کل سازمان فنی و حرفه‏ای استان زنجان به رتبه اول استان در تولید نان کشور اشاره کرد و گفت: تعامل و همکاری مسئولین موجب رتبه نخست استان در تولید نان کشور بود.

وی با بیان اینکه در سال 90 کیفیت تولید انواع نان در استان زنجان مناسب بود، افزود: در سطح کشور استان زنجان دارای وضعیت بسیار مناسبی در کیفیت تولید نان بود.

*نان در سبد غذایی مردم ایران دارای اهمیت بسیار زیادی است

صیادی به اهمیت تولید نان در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: نان در سبد غذایی مردم ایران دارای اهمیت بسیار زیادی است.

مدیر کل فنی و حرفه‏ای استان زنجان موضوع آموزش و اهمیت تولید نان را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد رشته دانشگاهی در زمینه تولید نان نشان از اهمیت این موضوع است.

وی به مسائل مطرح شده در روزهای اخیر در مورد کیفیت و نحوه پخت نان در استان اشاره کرد و گفت: توجه به مقوله کیفیت نان باید مورد تاکید مسئولین باشد.

*باید نسبت به نحوه تولید نان در استان زنجان اهتمام جدی داشت

صیادی نحوه تولید نان را در ارتباط با سلامتی شهروندان دانست و اظهار داشت: باید نسبت به نحوه تولید نان در استان زنجان اهتمام جدی داشت.

مدیر کل فنی و حرفه‏ای استان زنجان همه مراحل تولید نان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تولید نان از زمان کاشت، برداشت تا نگهداری آن دارای اهمیت است.

صیادی ارتقای کیفیت نان را موجب عدم دو ریخت آن دانست و خاطر نشان کرد: توجه به افزایش کیفیت برای کاهش ضایعات نان دارای اهمیت است.

انتهای پیام/73002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول