اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

210 گفتمان دینی در مدارس استان یزد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: برگزاری بیش از 210 گفتمان دینی در مدارس استان یزد پیش‌بینی شده که در طول سال تحصیلی به مرور برگزار می‌شود.

210 گفتمان دینی در مدارس استان یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی‌کوهستانی در نشست هم‌اندیشی اساتید گفتمان‌های دینی دانشجویی و دانش‌آموزی استان یزد اظهار داشت: در استان یزد سهمیه سالانه اختصاص یافته به گفتمان‌های دینی شامل 50 گفتمان مسجدی، 210 گفتمان دانش‌آموزی و 20 گفتمان دانشجویی و طلاب است.

این مسئول افزود: با توجه به ابهامات و شبهاتی که بیشتر در ذهن دانش‌آموزان است، گفتمان‌های دینی در سطح مدارس بیشترین اهمیت را دارد به همین دلیل، برگزاری 210 گفتمان در سطح مدارس پیش‌بینی شده است.

حسینی‌کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت گفتمان دینی و تاثیرگذاری آن در جامعه به ویژه نسل جوان عنوان کرد: بحث گفتمان از زمان ائمه اطهار نیز مرسوم بوده و احادیث موجود بیانگر این موضوع هستند.

وی، گفتمان‌های دینی را یکی از طرح‌های درخشان و موفق سازمان تبلیغات اسلامی کشور دانست و افزود: این طرح توانسته برای اشاعه و ترویج فرهنگ اسلامی و دین‌مداری در میان جوانان و نوجوانان نقش مؤثری ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد متذکر شد: در راستای مقابله با دسیسه‌های دشمن، پاسخگویی حضوری به سئوالات، شبهات و نیازهای فکری نسل جوان یک ضرورت جدی است و لازم است گفتمان‌ها به گونه‌ای برگزار شود تا مخاطبان، گریزان از این گفتمان‌ها نباشند.

این جلسه با حضور جمعی از اساتید گفتمان‌های دینی دانشگاه و مدارس استان یزد در اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

انتهای پیام/2464/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول