اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت

تحویل 21 کلاس توسط خیرین به آموزش و پرورش ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: 21 کلاس خیّرساز در سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش ابهر شد.

تحویل 21 کلاس توسط خیرین به آموزش و پرورش ابهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری پیش از ظهر امروز در همایش خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان با اشاره به کمک‌های ماهانه فرهنگیان به مجمع خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز از کمک ماهانه فرهنگیان به این انجمن برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای احداث مدارس در سطح شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: تاکنون در دولت‌های نهم و دهم تعداد 250 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش ابهر شده است.

قنبری به 83 کلاس در دست احداث توسط خیرین ابهری اشاره و تصریح کرد: از این تعداد کلاس، تعداد 21 کلاس در سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش ابهر شد.

وی با اشاره به افتتاح دو فضای آموزشی در دهه فجر سال‌جاری اظهار داشت: در دهه فجر سال‌جاری شاهد افتتاح دو مدرسه خیّرساز و دولتی در ابهر بودیم.

مدیر آموزش و پرورش ابهر افزود: دبستان پنج کلاسه فرهنگیان و اندیشه توسط خیرین احداث شده و در دهه فجر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مدرسه پنج کلاسه فرهنگیان و اندیشه در خرداد ماه کلنگ‌زنی شده بود، تصریح کرد: مدرسه 12 کلاسه فلاح نیز در دهه فجر سال‌جاری افتتاح شد.

قنبری در ادامه با اشاره به پروژه هنرستان فنی آقای مطهری خاطرنشان کرد: این پروژه در فروردین ماه سال 90 کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: این پروژه دارای 2 هزار و 500 مترمربع زیربنا است که در آغاز سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش ابهر شد.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه این پروژه 14 اتاق دارد، گفت: این پروژه علاوه بر این تعداد اتاق، دارای 16 کلاس درس نیز است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه هنرستان فنی مطهری در هشتمین روز از مهر ماه سال‌جاری تصریح کرد: مبلغ تعهد خیّر برای این پروژه به میزان 10 میلیارد ریال بود.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول