اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش بشرویه:

فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ملزوم یکدیگر هستند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بشرویه گفت: فعالیت‌های پرورشی عامل سعادت و موفقیت دانش‌آموزان است و لذا فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ملزوم یکدیگر هستند.

فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ملزوم یکدیگر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رحمت‌الله بیزادی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه جابر بن حیان در بشرویه اظهار کرد: نهاد امور تربیتی از یادگاران شهیدان رجایی و باهنر است که در عرصه اخلاص و عمل پشتوانه اندیشه‌های ناب و انسان‌ساز در گستره نظام آموزش و پرورش بودند.

وی ادامه داد: هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی فرصت مغتنمی است تا مربیان پرورشی نتیجه تلاش و فعالیت‌های خود را مرور کرده و نواقص کار خود را رفع کنند.

زمینه‌های حضور سالم دانش‌آموزان در فعالیت‌های فرهنگی فراهم شود

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بشرویه تصریح کرد: انسان موجودی کمال‌گرا است و همواره به دنبال پیشرفت حرکت می‌کند و از آن جایی که دانش‌آموزان، سرمایه‌های عظیم کشور هستند باید با برنامه‌ریزی زمینه حضور سالم و شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری و پر کردن اوقات فراغت آن‌ها فراهم شود.  

بیزادی، فعالیت‌های پرورشی را عامل سعادت و موفقیت دانش‌آموزان و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را ملزوم یکدیگر دانست و افزود: تمام انبیای الهی برای هدایت و تربیت بشر فرستاده شده‌اند و لذا تزکیه مقدم بر تعلیم است و اگر انسان تمام علوم و فنون را فرا گیرد اما تهذیب نفس نداشته باشد آموزش بدون پرورش سودی ندارد.

وی متذکر شد: هدف از فعالیت‌های پرورشی بالا بردن تفکر، علم و آگاهی دانش‌آموز، ارائه الگوی صحیح زندگی و تقویت حس کنجکاوی است و در این راستا با همت مربیان پرورشی، فعالیت‌های پرورشی در مدارس به صورت چشمگیر انجام شده است.

کمک 13 میلیون تومانی دانش‌آموزان و فرهنگیان بشرویه به عتبات عالیات

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بشرویه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد معاونت پرورشی و تربیتی اداره اذعان داشت: راه‌اندازی مدارس قرآنی و جذب دانش‌‍آموزان، شرکت در مسابقه درس‌هایی از قرآن، اقامه نماز جماعت در تمام مدارس، برگزاری نشست‌های تخصصی نماز با حضور کارشناسان مذهبی و جلسات پرسش و پاسخ از جمله فعالیت‌های قرآنی معاونت پرورشی بوده است.

بیزادی، برگزاری مسابقات در سه حیطه معارف، مسابقات ادبی و هنری، ساماندهی بخش مشاوره و حضور مشاوران در مدارس، راه‌اندازی هسته مشاوره در آموزش و پرورش شهرستان و ارائه مشاوره رایگان، فعالیت‌های اردویی و اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور، اردوهای رضوی و علوی، برگزاری همایش عاشوراییان، همایش مداحان دانش‌آموز، برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر و پسر و فعالیت‌های بهداشتی و تربیت بدنی را از دیگر فعالیت‌های این معاونت برشمرد.

وی یادآور شد: همچنین در جشن محبت اهل بیت(ع)، دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان مبلغ 13 میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

انتهای پیام/69006/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول