اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه عنوان کرد

آمادگی کامل نیروی انتظامی در تأمین امنیت مسافران نوروزی کهگیلویه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: نیروی انتظامی کهگیلویه آمادگی کامل تأمین امنیت مسافران نوروزی این شهرستان را دارد.

آمادگی کامل نیروی انتظامی در تأمین امنیت مسافران نوروزی کهگیلویه

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جهان دیماز عصر امروز در نشست مشترک رؤسای ادارات این شهرستان با فرماندهی انتظامی کهگیلویه اظهار داشت: حفظ آرامش و امنیت مسافران نوروزی و نیز برطرف کردن گره‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به شهرستان از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی در ایام نوروز و تعطیلات ابتدای سال خواهد بود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه ادامه داد: هماهنگی لازم با ادارات و دستگاه‌های متولی خدمات‌رسان به مسافران انجام شده و یگان‌های پلیس‌راه و راهور از 25 اسفندماه آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

دیماز با اشاره به این‌که مناطق گرمسیری استان از هم‌اکنون میزبان گردشگران است، خاطرنشان کرد: در مرکز شهر و بخش‌های شهرستان هماهنگی لازم برای استقبال از مسافران و تأمین امنیت آن‌ها اندیشیده شده است.

فرمانده ارشد انتظامی کهگیلویه از استقرار کیوسک‌های انتظامی در مبادی ورودی شهرها و گشت‌های سیار پلیس‌راه در مسیرهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تمام تلاش نیروی انتظامی کهگیلویه بر این است که بهترین خدمات را به مسافران و هم‌استانی‌ها ارائه دهد.

وی از دستگاه‌های متولی گردشگری شهرستان خواست تا در زمینه اطلاع‌رسانی به مسافران تلاش ویژه‌ای داشته باشند و سعی کنند در مناطق گردشگری که خطرات احتمالی جان و مال مسافران را تهدید می‌کنند؛ هشدارهای لازم را ارائه دهند.

وی از مسافران و کسانی که قصد مسافرت را دارند، خواست تا با نیروهای انتظامی حداکثر همکاری را داشته باشند و در هنگام مسافرت از حفظ امنیت خانه و کاشانه خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/82008/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول