اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه زنجان:

آموزش مهارت‏های زندگی برای دانشجویان ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه زنجان با اشاره به اهمیت آموزش برای دانشجویان گفت: آموزش مهارت‏های زندگی برای دانشجویان ضروری است.

آموزش مهارت‏های زندگی برای دانشجویان ضروری است

مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: دانشجویان باید برای مواجهه با مسائل مختلف زندگی آماده شوند.

وی افزایش سطح آگاهی اجتماعی جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با اجرای برنامه‏های آموزشی نسبت به افزایش آگاهی جوانان اقدام شود.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان به اهمیت آموزش برای دانش‏آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: مهارت‌افزایی برای افزایش آگاهی‏های اجتماعی و فرهنگی باید در مدارس صورت گیرد.

وی لزوم توجه به مشکلات اجتماعی و فرهنگی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: اهمیت فرهنگ در کشور بسیار بالاست و تاکیدات ویژه‏ای به آن می‏شود.

*امر به معروف و نهی از منکر از مبانی مهم دین اسلام است

طاهری به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از مبانی مهم دین اسلام است.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان جاری شدن مفاهیم دینی در جامعه را خواستار شد و افزود: با تکیه بر مفاهیم ارزشمند دین اسلام بسیاری از آسیب‏های اجتماعی برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید نسبت به همگانی شدن تذکر لسانی تلاش شود، خاطرنشان کرد: با تکیه بر تذکر لسانی می‌توان موضوع نهی از منکر را در جامعه گسترش داد.

*رسانه‏های جمعی باید نسبت به ترویج مفاهیم دینی تلاش کنند

طاهری به نقش رسانه‏ها در انتقال مفاهیم دینی به سطح جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه‏های جمعی باید نسبت به ترویج مفاهیم دینی تلاش کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه زنجان با تاکید بر نقش رسانه‏ها در فعالیت‏های فرهنگی در سطح جامعه، اظهار داشت: باید نسبت به فعالیت فرهنگی اهتمام بیشتری صورت گیرد.

*تولیدات فرهنگی مناسبی در بخش پوشاک برای جوانان وجود ندارد

وی  وضعیت پوشاک کشور به عنوان یک کالای فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در حال حاضر تولیدات فرهنگی مناسبی در بخش پوشاک برای جوانان وجود ندارد.

طاهری آراستگی در وضعیت پوشش را دارای اهمیت دانست و اظهار داشت: با برنامه‏ریزی و حمایت از تولیدات فرهنگی بومی در کشور باید نسبت به پوشش جوان هدایت درستی صورت گیرد.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول