اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زابل:

احترام به خانواده شهدا وظیفه همه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زابل گفت: احترام به خانواده‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران از وظایفی است که همه در قبال آن‌ها مسئول هستیم.

احترام به خانواده شهدا وظیفه همه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام محمود وحیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه زابل در مصلی المهدی (عج) این شهرستان اظهار داشت: مؤمن کسی است که از تکبر و غرور پرهیز کند و تقوا پیشه کند زیرا غرور و تکبر، نفس مخربی است.

وی در ادامه خطبه اول، مردم را به تقوای اقتصادی و سیاسی سفارش کرد.

خطیب جمعه موقت زابل از مردم خواست تا در جشن نیکوکاری شرکت فعالی داشته باشند و در این ایام سال نو، شادی و لبخند را به مستمندان هدیه کنند.

وحیدی به 22 اسفند ماه سالروز تشکیل بنیاد شهید و ایثارگران به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: شهدای عزیز شاخصه‌هایی داشتند که یکی از مهمترین آن‌ها، ایمان کامل به خداوند بود آنان اعتقاد قلبی و التزام عملی به این امر داشتند.

وی اضافه کرد: شاخصه دوم شهدا، نیت پاک آن‌ها بود و از آنجایی که نیت آنان همانند نیت اباعبدالله‌الحسین(ع) خدایی بود برای همیشه در یاد مردم هستند و می‌مانند.

امام جمعه موقت زابل بیان کرد: سومین شاخصه شهدا، پیروی از رهبری و پیرو ولایت فقیه بودن،‌ است لذا با این سه شاخصه، شهدای بزرگوار بر دیگران برتری یافتند.

وحیدی ادامه داد: احترام به خانواده شهدا باید سرلوحه کارمان باشد اگر خدای ناکرده اشک پدر شهیدی درآید در آخرت جواب آن‌ها را چگونه باید داد؟

وی تصریح کرد: باید سعی شود حتی‌المقدور مشکلات خانواده شهدا برطرف شود زیرا اگر امروز انقلاب اسلامی ما با قدرت و با توان جلو می‌رود از برکت خون شهدا است.

وحیدی افزود: ما باید به خون شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران احترام بگذاریم.

انتهای پیام/750002/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول