اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد نماز جمعه چناران

مسئول جدید ستاد نماز جمعه چناران معرفی شد

خبرگزاری فارس: در جلسه ستاد نماز جمعه چناران حجت‌الاسلام احمد افقهی به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان چناران معرفی شد.

مسئول جدید ستاد نماز جمعه چناران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی صبح امروز در جلسه ماهانه ستاد نماز جمعه چناران با اشاره به اهمیت توجه به بعد اجتماعی نماز، مسجد و تاثیر آن در رفتار و جامعه اظهار کرد: صاحبان اندیشه، و متولیان امور فرهنگی باید در مسجد و نماز جمعه کمک کار ما باشند تا در تقبل رسالتی که بر عهده داریم موفق شویم.

امام جمعه چناران افزود: کسانی که جزء ستاد نماز جمعه هستند باید زمینه حضور فعال مردم به ویژه جوانان را در مساجد و صفوف نماز جمعه تقویت کنند زیرا نماز جمعه دو قطب سیاسی و عبادی دارد که انسان را در دو قطب به نحو بسیار خوبی متحول می‌سازد و در این عرصه با تقویت روحیه وحدت می‌توان شاهد تاثیرات شگرف بود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری هر چه با شکوه‌تر نماز جمعه نشان‌دهنده بلوغِ سیاسی و دینی مردم است و ستاد نماز جمعه باید پویا باشد.

امام جمعه چناران یادآور شد: مردم ایران در مشکلات و توطئه‌هایی که از سوی دشمنان طراحی می‌شود و همچنین در آزمون اقتصادی که در پیش دارند سربلند می‌شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام احمد افقهی، مسئول جدید ستاد نماز جمعه چناران گفت: هدف کلی از تشکیل ستاد نماز جمعه حضور گسترده مردم و مسئولان به صورت هدفمند در نماز جمعه است.

وی افزود: ستاد نماز جمعه زیر مجموعه نهاد امامت جمعه فعالیت می‌کند و هدف اصلی حضور با شکوه مردم در فعالیت‌های مراسم عبادی و سیاسی است.

در پایان از زحمات مسئول پیشین ستاد نماز جمعه تقدیر شد و حجت‌الاسلام افقهی به عنوان مسئول جدید ستاد نماز جمعه شهرستان چناران معرفی شد.

انتهای پیام/70001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول