اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش تأکید کرد

لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری آبپخش

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری آبپخش تأکید کرد.

لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر آبپخش اظهار داشت: ایام پایانی سال فرصت مناسبی است برای آنکه محاسبه‌ای از اعمال و کردار خود داشته باشیم.

امام جمعه آبپخش ادامه داد: هر فردی بر اعمال خود احاطه و اطلاع کامل دارد و می‌تواند به اعمال و کردار خود نمره دهد و از این طریق بداند که در میدان عمل و انجام وظایف فردی و اجتماعی خود چه میزان موفقیت کسب کرده است.

رضایی خاطر نشان کرد: نوروز فرصتی برای تحول در طبیعت است و ما نیز باید از این فرصت برای تحول درونی و تحول در گفتار، رفتار، کردار، اعمال خود استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: همانطور که سال به سال تحویل می‌شود و در زمین و آسمان دگرگونی ایجاد شده و سردی زمستان به جوانه، سرسبزی و شکوفایی می‌رود؛ باید ما نیز در خود تحول و نوآوری داشته باشیم.

این مسئول عنوان کرد: ایام نوروز از معدود فرصت‌هایی است که فضای استان بوشهر برای پذیرایی از میهمانان مناسب است و هر ساله شاهد حضور جمعیت کثیری از مسافران از سراسر کشور در مناطق گردشگری استان بوشهر هستیم که خیلی از ایشان برای اولین‌‌بار در استان ما حاضر می‌شوند.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: مردم استان بوشهر و آبپخش از دیرباز به خون‌گرمی و مهمان‌نوازی شهره بوده‌اند و مسافرانی که به شهر ما عزیمت می‌کنند؛ انتظار دارند که ما بهترین امکانات، فضا و شرایط را برای میزبانی از ایشان فراهم کرده باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تمامی مسئولان اجرایی باید آمادگی میزبانی به نحو مطلوب از مسافران نوروزی را داشته باشند، ابراز داشت: باید شرایط را به ‌نحوی مدیریت کنیم که مسافرانی که به شهر ما می‌آیند با خاطره‌ای شیرین و خوش این شهر را ترک کنند.

رضایی یادآور شد: ریاست محترم جمهور نیز طی نامه‌ای به استانداری‌ها اعلام کرده‌اند که مسئولان باید نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی به‌ کار گیرند و در منطقه آبپخش نیز باید به نحو احسن برای تحقق این امر تلاش داشته باشیم.

وی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری تأکید کرد و گفت: باید زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه توسعه یابد و همچنین باید امکانات و تجهیزات لازم برای گردشگران فراهم شود.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول