اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بویین زهرا:

راهیان‌نور اشاعه‌دهنده روح استقامت هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام‌حسین (ع) بویین زهرا راهیان نور را اشاعه‌دهنده روح استقامت در میان مردم دانست.

راهیان‌نور اشاعه‌دهنده روح استقامت هستند

حجت‌الاسلام حسین شجاعی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا برگزاری اردو‌های راهیان نور را جاده سلامت روحی به سوی تعالی برشمرد و اظهار داشت: مقوله راهیان‌نور در حقیقت تجویز نوعی واکسن برای بیمه شدن افراد برابر خطرات بوده و آنان را محفوظ نگاه می‌دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام‌حسین (ع) بویین زهرا با بیان اینکه شهدا با از جان‌گذشتگی درس ایثار و فداکاری را به ملت آموختند، ابراز داشت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از همان فرهنگ عاشورا بوده و باید با هویت‌یابی جوانان آنان را در برابر طوفان تهاجم‌های دشمنان حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه برپایی اردو‌های راهیان‌نور در اقشار دانش‌آموزی، دانشجویی و همگانی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: معنویت‌ افزایی و بصیرت افزایی مهمترین بازدهی برپایی چنین اردو‌ها بوده که سبب ترویج بیشتر آرمان‌ها در جامعه می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام‌حسین (ع) بویین زهرا ایجاد فضای معنوی مناسب برای بهره‌مندی بیشتر از جایگاه شهادت در زمان برگزاری اردو‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی الگوهایی ارزشمند از خودگذشتگی و نماد‌هایی برای ایثار ملت ایران در زمان تهدید دشمنان هستند.

وی حضور در مزار‌های مطهر شهدا را نشانه پایبندی ملت به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز روح استقامت، شهادت و جوانمردی در انگیزه تک‌تک جوانان و نوجوانان نظام اسلامی ریشه دوانده که این مهم از برکت برپایی اردو‌های راهیان‌نور است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام‌حسین (ع) بویین زهرا خاطر نشان کرد: دل‌نوشته‌های زائران راهیان‌نور نشان‌دهنده اوج تأثیرگذاری شهدا بر نسل و جامعه کنونی است.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول