اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده محقق می‌شود

اختصاص اعتبارات آموزشی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: بیشترین اعتبارات آموزش و پرورش را در سال آینده در کمیته برنامه‌ریزی و بودجه شهرستان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی اختصاص می‌دهیم.

اختصاص اعتبارات آموزشی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان این‌که استخر شنای دانش‌آموزی، کانون فرهنگی ـ تربیتی و تعمیر و تجهیز هنرستان‌ها از جمله پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام است، اظهار داشت: مسئولان آموزش و پرورش برای اختصاص اعتبارات مورد نیاز هزینه‌ها را برآورد و بررسی کنند تا در کمیته برنامه‌ریزی و بودجه برای تکمیل پروژه‌ها اعتبار اختصاص دهیم.

وی با اشاره به هدایت دانش‌آموزان به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در سال‌های قبل، تصریح کرد: باید تجهیز هنرستان‌ها باید دانش‌آموزان را به تحصیل در این هنرستان‌های هوشمند تشویق کنیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه تجهیز هنرستان‌ها را از اولویت‌های آموزش و پرورش شهرستان خواند و گفت: در کمیته برنامه‌ریزی و بودجه سال آینده باید برای تجهیز کردن این هنرستان‌ها اعتبار اختصاص خواهیم داد.

وی با تأکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش، افزود: یکی از نقاط مثبت شورای آموزش و پرورش اجرایی شدن به موقع مصوبات است که می‌طلبد برای این امر بیش از پیش اعضای شورا تلاش کنند.

امام جمعه اسدآباد هم با اشاره به روایتی از امیرالمؤمنین (ع)، اظهار داشت: صداقت، راستگویی، ادای امانت و اخلاق حسنه از امور مهمی است که با داشتن آن‌ها خیر دنیا و آخرت نصیب انسان می‌شود.

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد با قدردانی از حضور رئیس مجلس کنگره سید جمال‌الدین اسدآبادی در 19 اسفندماه، از اخبار این کنگره خصوصاً نحوه انعکاس آن در رسانه ملی انتقاد کرد و افزود: متأسفانه در اخبار خصوصاً رسانه ملی نامی از شهر اسدآباد و برگزاری آن در این شهر برده نشد و این در حالی است که این کنگره در اسدآباد و بدون کمک از استان برگزار شده بود.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد نیز با قدردانی از اصحاب رسانه در زمینه همکاری با شورای آموزش و پرورش، تصریح کرد: رسانه و خبرنگاران نباید تنها نقاط منفی جلسات را در اخبار خود تیتر کنند.

جعفر دهبانی‌بصیر در خصوص اسکان مسافران نوروزی نیز  یادآور شد: امسال چهار باب آموزشگاه شبانه‌روزی برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

فاطمه سوزنی نماینده مدیران مدارس و هنرستان‌ها هم با ارائه گزارشی از کمبودات مدارس، نبود سیستم گرمایشی در یکی از مدارس، نبود دیتاپروژکتور در هنرستان هدف، مخروبه شدن دیوار مدارس و نبود رایانه‌های جدید و نو در مدارس و هنرستان‌ها را از جمله مشکلات پیش‌رو برشمرد.

انتهای پیام/89008/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول