اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

میزان مصوبات شورای آموزش و پرورش به 93 درصد رسیده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: در زمینه اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش میزان اجرای مصوبات این شورا به 93 درصد رسیده است که مناسب است.

میزان مصوبات شورای آموزش و پرورش به 93 درصد رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش و با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: با توجه به جمع‌بندی‌هایی که در زمینه‌های مختلف درسی، تجهیزاتی، ساماندهی و موارد دیگر انجام شده است آموزش و پرورش آبادان در مسیر مناسبی قرار دارد.

وی افزود: در زمینه اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش نیز میزان اجرای مصوبات این شورا به 93 درصد رسیده است که مناسب است.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: البته باید این نکته را مورد توجه قرار داد که رسیدن به مطلوبیت یک فرآیند زمان‌بر است و باید زمان لازم برای آن صرف شود.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: در سال گذشته رتبه‌های استانی و کشوری بسیاری نصیب دانش‌آموزان آبادانی شد که این نشان‌دهنده زحماتی‌ست که در همه سطوح برای دانش‌آموزان کشیده شده است.

وی اضافه کرد: اگر رتبه‌ای کسب می‌شود کاری انجام شده است و این موفقیت‌ها ماحصل یک کار تیمی و جمعی است که باید قدردان این تلاش‌ها بود.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان‌ کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش در زمینه اسکان مسافران نوروزی مسئولیت دارد از مسئولان این اداره می‌خواهیم تا به طور جدی کار کنند و مدارس را برای پذیرایی از مهمانان آماده کنند.

ایلخاص‌زاده افزود: در سال گذشته خوشبختانه کارهای خوبی برای مهمانان نوروزی انجام شد و امیدواریم در نوروز 92 با کار بهتر و تلاش بیشتر خدمات مناسب‌تری را ارائه کنیم.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول