اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌ساخت ساختمان دانشکده پرستاری لامرد آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و محلی، عملیات اجرایی ساخت ساختمان دانشکده پرستاری ام‌البنین آغاز شد

‌ساخت ساختمان دانشکده پرستاری لامرد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عصر امروز در مراسمی با حضور امام جمعه لامرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شهرستان لامرد، مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ساخت ساختمان دانشکده پرستاری ام‌البنین لامرد برگزار شد.

در این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌های انجام شده در سطح شهرستان لامرد از سوی خیران والامقام این شهرستان به ویژه در زمینه بهداشت و درمان ساخته شده است.

سید موسی موسوی افزود: امیدواریم این پروژه بزرگ که به دست یکی از خیران جوان لامردی ساخته می‌شود در مدت زمان مقرر به بهره‌برداری کامل برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز بیان کرد: انجام این پروژه توسط یکی از خیران جوان لامردی کار بسیار ارزشمندی است.

محمدهادی ایمانیه در ادامه سخنان خود از احداث بیمارستان شماره 2 لامرد نیز خبر داد و گفت: مجوز ساخت بیمارستان شماره 2 لامرد نیز اخذ شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که تنها پنج مجوز ساخت بیمارستان جدید در کشور صادر شده که یکی از آن‌ها متعلق به لامرد است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی ساخت آن آغاز می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان شماره 2 لامرد در کمیسیون ماده 215 معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری تصویب و در بودجه سال 92 کشور ذکر شده است و در اولویت ویژه قرار دارد.

به گزارش فارس، احداث ساختمان دانشکده پرستاری ام‌البنین لامرد در زمینی به مساحت شش هکتار در سه طبقه با زیربنای 2 هزار و 50 متر مربع با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان توسط حاج احمد پیرایش از خیران جوان لامرد و عضو موسسه خیریه بعثت‌النبی (ص) این شهرستان در مدت زمان یک سال ساخته می‌شود.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در جمع دانشجویان دانشکده پرستاری ام‌البین لامرد از نزدیک در جریان مشکلات این دانشجویان قرار گرفت و خواستار رفع سریع آنها از سوی مسئولان مرتبط شد.

انتهای پیام/‌2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول