اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راه استان زنجان خبر داد

توقیف 456 خودرو در جاده‌های استان زنجان

جانشین پلیس راه استان زنجان از توقیف 456 خودرو در جاده‌های استان زنجان خبر داد.

توقیف 456 خودرو در جاده‌های استان زنجان

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از زمان آغاز طرح ویژه نوروز (از 25 اسفند ماه سال گذشته) سه تصادف فوتی در جاده‌های استان زنجان به وقوع پیوسته که این حادثه منجر به فوت هشت ‌نفر شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت زمان مذکور 35 تصادف جرحی نیز در جاده‌های استان رخ داده است، اضافه کرد: این تصادفات موجب مجروح شدن 54 نفر شده است.

جانشین پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد: از 25 اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین امسال 55 تصادف خسارتی نیز در جاده‌های استان به وقوع پیوسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توقیف 56 دستگاه موتورسیکلت نیز اشاره کرد و گفت: 456 خودرو نیز در این مدت توقیف شده است که از این میزان 100 خودرو به دلیل نداشتن گواهینامه توقیف شده‌اند.

شیرمحمدی ادامه داد: انواع تخلفات رانندگان در این زمینه نداشتن گواهینامه و یا رانندگی با گواهینامه (ب1) بود که کمتر از یک سال از زمان صدور آن می‌گذشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به علت تصادفات جاده‌ای نیز اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های به عمل آمده اغلب تصادفات بر اثر عدم توجه به جلو رانندگان و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اتفاق می‌افتد.

جانشین پلیس راه استان زنجان یادآور شد: از نظر زمان نیز اغلب تصادفات در بین 6 صبح تا 12 ظهر رخ داده است.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان و خودروهای عبوری از جاده‌های مواصلاتی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌شود برای تامین امنیت جانی خود و سرنشینان خودرو، در زمان خستگی و خواب‌آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

شیرمحمدی همچنین با تاکید بر رانندگی با سرعت مطمئنه افزود: داشتن هوشیاری کامل از سوی راننده از مهم‌ترین مواردی است که موجب کاهش تصادفات و در نتیجه تلفات جاده‌ای چه در داخل و چه در خارج از شهر‌ها می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول