اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد

مراجعه 418 هزار مسافر به راهنمایان نوروزی خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا چهارم فروردین‌ماه جاری 418 هزار و 560 نفر به پست‌های راهنمای مسافران نوروزی در سطح استان مراجعه کرده‌اند.

مراجعه 418 هزار مسافر به راهنمایان نوروزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری صبح امروز در بازدید از پست‌های راهنمای مسافران نوروزی اظهار کرد: در این طرح 20 پست راهنمای مسافران نوروزی در سطح استان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی افزود: از ابتدای آغاز طرح مسافران نوروزی تاکنون 54 هزار و 944 نفر به خیمه‌های نماز برای اقامه نماز مراجعه کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به استقرار ایستگاه‌های سلامت و فضای دوستدار کودک در پست‌ها برای مسافران گفت: ایستگاه‌های سلامت 3 هزار و 589 نفر و فضای دوستدار کودک نیز 64 هزار و 492 نفر مراجعه‌کننده داشته‌اند.

شهریاری در ارتباط با توزیع بروشور‌های امدادی اذعان داشت: 132 هزار و 24 بروشور آموزشی امدادی، 52 هزار و 962 نقشه و 35 هزار و 196 کتابچه آموزشی و راهنمای مسافران نوروزی بین مسافران توزیع شده است.

وی یادآور شد: تاکنون در طرح راهنمای مسافران نوروزی 7 هزار و 907 نفر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شده و 3 هزار و 379 نفر نیز فرم اهدای عضو را تکمیل کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در ارتباط با طرح سحاب اظهار کرد: امسال با اجرای طرح سحاب (سامانه حرکت‌های امدادی بشردوستانه) اعضای این تیم‌های سه نفره، به 40 هزار و 998 نفر خدمات ارائه داده‌اند.

شهریاری متذکر شد: طرح راهنمای مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از 28 اسفند‌ماه 91 آغاز و تا 14 فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/69005/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول