اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:

بیش از 74 هزار مسافر از آغاز طرح نوروزی در زنجان جابه‌جا شده‌اند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از جابه‌جایی 74 هزار و 953 مسافر طی 12 روز گذشته از آغاز اجرای طرح نوروزی خبر داد.

بیش از 74 هزار مسافر از آغاز طرح نوروزی در زنجان جابه‌جا شده‌اند

علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز طرح نوروزی از 24 اسفند ماه در زنجان اظهار داشت: این طرح تا 16 فروردین ماه ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان یک‌هزار و 300 دستگاه ناوگان حمل و نقل را برای سرویس‌دهی به مسافران به کار گرفته است، افزود: طی این مدت این اداره کل با همه توان نسبت به خدمات‌دهی به مسافران اقدام کرده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از جابه‌جایی 74 هزار و 953 مسافر طی 12 روز گذشته از آغاز اجرای طرح نوروزی خبر داد و گفت: این تعداد مسافر با 7 هزار و 298 دستگاه جابه‌جا شده‌اند.

رشد 5 درصدی مسافرت‌‌ها از زنجان

وی به رشد 5 درصدی مسافران جابه‌جا شده با ناوگان حمل و نقل مسافری در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: این آمار رشد تا این مقطع بوده است.

تهران رتبه نخست تقاضای سفر را دارد

رحمتی با بیان اینکه بیشترین تقاضای سفر از زنجان به تهران بوده است، اضافه کرد: استان‌های خوزستان، گیلان، اصفهان، مشهد و قم در رده بعدی تقاضاهای سفر از مبداء زنجان قرار دارند.

نصب ترددشمار در 11 محور

وی با اشاره به نصب ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان زنجان گفت: 11 جاده زنجان مجهز به دستگاه‌های ترددشمار هستند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح نوروزی در جاده‌های استان زنجان یک میلیون و 361 هزار و 495 دستگاه خودرو از جاده‌های استان عبور کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 13 درصد از خودروهای عبوری از جاده‌های استان زنجان سنگین هستند، ادامه داد: 87 درصد از خودروهایی که در محورهای زنجان تردد می‌کنند، سبک هستند.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول