اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

عظیمی: 113 واحد کنترل قیمت‌ در نهبندان داریم

فرماندار نهبندان گفت: در ایام نوروز 113 واحد صنفی ناظر بر کنترل قیمت‌ها در نهبندان هستند که بر بازار نظارت می‌کنند.

عظیمی: 113 واحد کنترل قیمت‌ در نهبندان داریم

محمدمهدی عظیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به آثار دیدنی و توریستی شهرستان نهبندان اظهار کرد: در ایام نوروز مسافران می‌توانند از دیدنی‌های زیست محیطی شامل نخلستان دهسلم، کلوت‌ها و تالاب کجی نمکزار نهبندان دیدن کنند. 

وی با بیان اینکه شهرستان نهبندان از نظر جغرافیایی در موقعیت کویری و بیابانی قرار گرفته است، تصریح کرد: به دلیل وزش بادهای 120 روزه سیستان در این منطقه از کشور آسبادهایی شکل گرفته است.

بیشتر آسبادهای نهبندان در داخل این شهر قرار دارد

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه بیشتر آسبادهای شکل گرفته در شهر نهبندان قرار دارد، ادامه داد: علاوه بر آن آسبادهایی در روستاهای خوانشرف و چهار فرسخ این شهرستان وجود دارند که مسافران نوروزی می‌توانند از آنها دیدن کنند.

عظیمی اضافه کرد: تپه‌‌های مارنی(مینیاتوری)، تپه‌های شنی و کویر نهبندان از دیگر دیدنی‌های جالب توجه برای گردشگران و مسافران نوروزی است.  

وی از برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه نهبندان برای مسافران نوروزی خبر داد و اذعان داشت: با اجرای طرح آرامش بهاری خیمه‌های معرفت در بقاع سید علی، سیدالحسین و مسجد حضرت ابوالفضل این شهرستان برای مسافران برپا شده است.

وجود چهار پایگاه هلال احمر در ایام نوروز

فرماندار نهبندان با بیان اینکه اعضای هلال احمر این شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند، یادآور شد: چهار پایگاه ثابت و سیار و 240 نفر اعضای هلال احمر به صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

عظیمی افزود: برای ایمنی از خطرات احتمالی پیش آمده دو سوئیت در ورودی شهر نهبندان وجود دارد.

وی با اشاره به اسکان مسافران در این شهرستان متذکر شد: برای اسکان مسافران سه آموزشگاه شبانه‌روزی و 40 کلاس درس و خانه معلم آماده‌سازی شده است.

نیروهای نظامی مراقب امنیت مسافران هستند

فرماندار نهبندان با بیان اینکه برای امنیت و ایمنی مسافران نوروزی نیز اقداماتی صورت گرفته است، گفت: برای امنیت مسافران نیروهای نظامی و انتظامی به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

عظیمی ادامه داد: با فرا رسیدن ایام فاطمیه زمینه‌های برپایی مراسم عزاداری نیز برای مسافران نوروزی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز نیز نظارت بر کنترل قیمت‌ها وجود دارد، خاطر نشان کرد: در این ایام 113 واحد صنفی برای کنترل قیمت‌ها در بازار نهبندان فعال هستند تا جلوی تخلفات احتمالی را بگیرند.

انتهای پیام/69010/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول