اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

فعالیت تمام بخش‌های تخصصی درمانی مشهد در ایام تعطیلات

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فعالیت تمامی اتاق‌های عمل و بخش‌های تخصصی درمانی مشهد در ایام تعطیلات پایانی سال و نوروز خبر داد.

فعالیت تمام بخش‌های تخصصی درمانی مشهد در ایام تعطیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود رضا آذر پژوه ظهر امروز با تاکید بر لزوم ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و ایجاد رضایتمندی مراجعه کنندگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ طرح ویژه خدمات از 25 اسفند آغاز و تا 16 فروردین ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از تمام بخش‌های بیمارستانی،‌ مراکز درمانی و اطمینان از ذخیره دارو، تجهیزات پزشکی و آمادگی اورژانس، مجهز بودن بخش‌های ویژه NICU وCCU و ICU و تصویربرداری MRI و CT-SCAN در طول تعطیلات نوروزی و فعال بودن بخش‌های دیالیز از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده در این ایام به شمار می‌رود.

آذرپژوه افزود: تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد بخش‌های بیمارستان، پیگیری سریع شکایات، برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر اعطای مرخصی به گروه‌های تخصصی و کادر درمان،‌ ارسال برنامه نوروزی بیمارستان، برنامه اورژانس و پزشکان متخصص، مقیم و آنکال در روزهای تعطیلات نوروزی از دیگر برنامه‌های اتخاذ شده در این ایام به شمار می‌رود.

در ادامه مصطفی شهابی، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این طرح به منظور ارائه خدمات به مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی اجرا می‌شود گفت:‌ بر این اساس کلینیک اورژانس جراحی این دانشکده از 29 اسفند الی 13 فروردین 92 برای ارائه خدمات فعال است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در کلینیک اورژانس این دانشکده خدماتی در راستای تسکین اورژانسی دردهای دندانی و همچنین اقدامات درمانی در زمان تروما ارائه می‌شود.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: ‌همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و وجود زیر ساخت‌های مناسب، قرار است اورژانس دندانپزشکی در بیمارستان‌های امام رضا (ع) و دکتر شیخ نیز در این ایام راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/70005/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول