اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

انجام 592 ماموریت توسط کادر اورژانس استان بوشهر/ فوت 9 نفر در ایام تعطیلات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: کادر اورژانس استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی تا روز گذشته 592 ماموریت داشته‌ و به 172تصادف جاده‌ای رسیدگی کرده‌اند.

انجام 592 ماموریت توسط کادر اورژانس استان بوشهر/ فوت 9 نفر در ایام تعطیلات

غلامرضا حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه در این ایام 172 تصادف جاده‌ای وجود داشته است، بیان کرد: از این تعداد تصادف 136 نفر برای مداوا به بیمارستان منتقل، هفت نفر در صحنه تصادف درمان شده‌ و سه نفر نیز فوت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در این ایام مرکز فوریت‌های پزشکی استان به مشکلات درمانی 416 نفر از شهروندان استان بوشهر رسیدگی کرده‌اند که 226 نفر به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به اینکه کادر درمانی اورژانس 152 نفر را در محل درمان کرده‌اند، افزود: در ایام تعطیلات 9 نفر در استان بوشهر فوت کرده‌اند که در مجموع نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد.

حیدری از فعال بودن 47 پایگاه اورژانس جاده‌ای خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد پایگاه 11پایگاه آن در شهرها، 31 پایگاه در جاده‌ها و پنج پایگاه در کمپ‌های نوروزی فعال بوده‌اند.

وی ایجاد اتوبوس آمبولانسی را از دیگر فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی در ایام تعطیلات دانست و گفت: آمبولانس آی،سی،یو دار ویژه و آی، سی،یو دار معمولی و آمبولانس موتورسیکلتی در این ایام برای رسیدگی به حال بیماران فعالیت دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر فعالیت پنج کلینیک تخصصی برای اولین بار در استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای رفاه حال مسافران نوروزی و شهروندان پنج کلینیک تخصصی در استان فعال است که دو کلینیک آن درشهر بوشهر و مابقی در دیگر نقاط استان فعال است.

حیدری تاکید کرد: علاوه بر این کلینیک‌ها 23 مرکز بهداشتی درمانی شهری و 22 مرکز بهداشتی درمانی روستایی با کادر پزشکی و تجهیزات لازم در ایام نوروز فعالیت دارند که خوشبختانه وضعیت سلامت شهروندان مطلوب گزارش شده است.

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول