اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان اردبیل خبر داد

کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در اردبیل

رئیس پلیس راهور استان اردبیل از کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در اردبیل خبر داد.

کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی مریخی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرها که در محل ستاد تسهیلات سفرهای استان برگزار شد، اظهار داشت: در مرحله اول سفرها شاهد کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری در اردبیل بودیم که این امر به دلیل همراهی رانندگان و مسافران با خدمات پلیس و توجه به هشدارهای داده شده بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به رغم کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت افزایش تصادفات جرحی را در حوزه درون شهری داشتیم که امیدواریم در فاز دوم سفرها این افزایش نیز تعدیل شود.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیشترین علت تصادفات را رعایت نکردن فاصله طولی، خستگی و خواب‌آلودگی راننده اعلام کرد و یادآور شد: در فاز دوم سفرها امیدواریم با رعایت مقررات و توصیه‌های پلیس و همیاران پلیس در مناطق مختلف بتوانیم سفر ایمن و کم‌خطری را شاهد باشیم.

20 هزار مراجعه به چادرهای راهنمای سفر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز از کاهش حوادث نوروزی در سطح جاده‌های استان خبر داد و گفت: نوروز امسال سوانح و حوادث نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است.

بهرام غیبی افزود: با اقدامات پیشگیرانه پلیس و اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروز کم‌حادثه‌ای را شاهد بودیم که امیدواریم همین روند را در ادامه فعالیت‌های نوروز 92 شاهد باشیم.

وی فعالیت 20 چادر راهنمای سفر در ورودی شهرها را یادآور شد و اظهار داشت: تاکنون در این مکان‌ها 15 هزار بروشور و نقشه، 30 هزار کیسه زباله، 5 هزار کیف کمری امدادی انفرادی توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پایان سخنان خود با اشاره به مراجعه 20 هزار نفر به چادرهای راهنمای سفر تصریح کرد: ما در حوزه برون شهری نیز 20 پایگاه دایر کردیم تا با 20 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه ست نجات و یک دستگاه خودروی آرگوی آبی – خاکی و یک فروند بالگرد به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه خدمات کنیم.

انتهای پیام/62002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول