اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

حماسه سیاسی و اقتصادی نقشه راه توفیق نظام در سال 92 است

امام جمعه موقت شهرستان خلخال گفت: خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نقشه راه جمهوری اسلامی ایران در سال 92 با همراهی ملت ایران است.

حماسه سیاسی و اقتصادی نقشه راه توفیق نظام در سال 92 است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحسن محسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: آنچه که در خلق این حماسه نقطه اتکا و روشن به شمار می‌رود، مشارکت همه‌جانبه مردم هم در عرصه سیاسی و هم اقتصادی است که موفقیت ما را در گذر از تحریم‌ها و تهدیدها افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همچون گذشته در خصوص مذاکرات هسته‌ای و در رابطه با مذاکره با آمریکا نیز با صراحت تمام منافع ملی ایران را درنظر گرفتند.

امام جمعه موقت شهرستان خلخال با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری یادآور شد: دشمنی استکبار جهانی و امریکا با کشور و ملت ما 34 سال سابقه داشته و اگر اسرائیل به تهدیدات خود عمل کند؛ به فرموده مقام معظم رهبری، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

محسنی تصریح کرد: وجدان اتحادیه عرب کجاست، مگر فلسطینیان عرب نیستند که اتحادیه عرب زیر حمایت‌های کشورهای غربی و استکبار جهانی عرصه را بر مردم فلسطین تنگ کرده و با حمایت‌های دشمنان در برابر ملت مظلوم فلسطین صف کشیده‌اند.

وی، 12 فروردین را سالروز به ساحل رسیدن کشتی استقلال ملت ایران و استقرار نظام شکوهمند جمهوری اسلامی دانست و افزود: ملت ایران همانطور که در حماسه ملی 12 فروردین در گذشته‌ای نه چندان دور حضور داشتند؛ در حماسه سیاسی امسال نیز حضوری پررنگ خواهند داشت.

امام جمعه موقت شهرستان خلخال در خصوص 13 فروردین روز طبیعت نیز بیان داشت: انتظار داریم مردم در هنگام حضور در طبیعت از این منابع خدادادی و طبیعی محافظت کرده و از انجام کارهایی که موجب از بین رفتن این منابع می‌شود پرهیز کنند، چراکه باید به این نکته توجه داشته باشیم که این منابع تنها در اختیار ما نیست و آیندگان نیز سهمی در آن دارند.

محسنی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه ادامه داد: مردم با عنایت به توصیه رهبر معظم انقلاب ادب و احترام این ایام را نگه داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود خواستار حرکت مردم و مسئولان در راستای تحقق نامگذاری شعار سال 92 شد.

انتهای پیام/62008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول