اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای بستک انتخاب شدند

اعضای هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی بستک با حضور مسئولان این شهرستان انتخاب شدند.

اعضای هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای بستک انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در این جلسه به نقش و اهمیت انتخابات پرداخت و اظهار کرد: انتخابات در ایران ضمن اینکه نمود و نماد دموکراسی واقعی و مردم‌سالاری دینی است، مظهر بروز ارزش‌های اسلامی و انسانی نیز به شمار می‌رود، این در حالی است که سالم‌ترین و مردمی‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود و این امر در کل دنیا بی‌نظیر است.

وی قانونگرایی و احترام به قانون را یک اصل مهم در انتخابات دانست و گفت: قانون وظیفه همه رده‌های اجرایی را مشخص کرده است و مسئولان امر باید با پرهیز از مباحث حاشیه‌ای و احترام به قانون روند برگزاری انتخاباتی سالم را تسهیل کنند.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: برگزاری انتخابات آزاد و‌ سراسری با حضور گسترده مردم و رقابتی آزاد و عادلانه از یکسو حق ملت ایران و از سوی دیگر سند افتخار انقلاب و نظام است و اجازه نمی‌دهیم این حق از سوی عده‌ای معدود خدشه‌دار شود.

مشتاق‌زاده ادامه داد: با نشستی که بین گروه 30 نفره از معتمدین محلی انجام شد هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر عضو علی‌البدل این هیئت انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: هیئت اجرایی انتخابات، تمامی امور روند برگزاری انتخابات اعم از تعیین تعداد شعبه‌های اخذ رأی، محل استقرار شعب و ... را بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان بستک گفت: شاهد حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی خواهیم بود.

مشتاق‌زاده در پایان با بیان اینکه مردم در آستانه یک آزمون بزرگ سیاسی در 24 خردادماه 92 قرار دارند، خاطر‌نشان کرد: با همت همه مردم یک تجربه موفق و برگ زرین دیگری در صفحات کتاب انقلاب شکوهمند اسلامی رقم خواهد خورد.

گفتنی است؛ یوسف نیرومند، محمد یونس، محمدرفیع تاریکار، غلامحسین عابری، شهاب‌الدین بادروج، محمد عبدی، عبدالله بنی عباسی و عارف آبدست به عنوان اعضای اصلی و نورالدین رفیعی‌زاد، محمد شریف جباری، یوسف استوار، احمد برغش و احمد فرامرزی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/88006/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول