اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

بهره‌برداری 7500 واحد مسکن مهر در قالب خود مالکی

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 7 هزار و 500 واحد مسکن مهر در قالب خود مالکی در آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری 7500 واحد مسکن مهر در قالب خود مالکی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مساکن مهر خود مالکی مساکنی هستند که زمین مورد نیاز برای احداث مسکن توسط خود متقاضی تأمین می‌شود و این افراد فقط از تسهیلات مسکن مهر استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تعداد واحدهایی که در این زمینه به بهره‌برداری رسیده‌اند، تصریح کرد: از ابتدای اجرای مسکن مهر تا کنون 7 هزار و 500 واحد مسکن مهر در قالب خود مالکی در آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسیده‌اند.

عزیزی با اشاره به نوسازی واحدها در مساکن مهر خود مالکی، افزود: در این زمینه شاهد نوسازی واحدهای مسکونی هستیم.

وی با بیان اینکه روند اجرای مساکن مهر آذربایجان غربی مطلوب ارزیابی می‌شود، اعلام کرد: بر این اساس شاهد حذف تعاونی‌های کم کار از چرخه مسکن مهر هستیم.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: این اداره در طول اجرای مسکن مهر نقش نظارتی و هدایتی در اجرای پروژه‌های عمرانی به عهده دارد و در این راستا نیز با موفقیت عمل کرده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن اجرای مسکن مهر در کشور، افزود: اجرای مسکن مهر از اقدامات موثر دولت در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد بود که در این زمینه شاهد خانه‌دار شدن تعداد زیادی از اقشار کم درآمد هستیم.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول