اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین

کلاس داوری ممتاز کاراته ملی برگزار شد

کلاس و دوره ارتقای داوری درجه یک و ممتاز ملی داوران سراسر کشور به میزبانی استان قزوین برگزار شد.

کلاس داوری ممتاز کاراته ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این کلاس‌های داوری در دو بخش تئوری و عملی برگزار شده که تدریس بخش تئوری این کلاس بر عهده جواد سلیمی بود و کار بخش عملی هم بر عهده گودرز کمانگیر، پرویز مهربان، موسی جعفری، محمدعلی مردانی، سیروس یزدانی، اکبر دهقان و اکبر خیری‌پور بود.

در این کلاس‌های داوری که برای نخستین بار به میزبانی قزوین برگزار شد، 83 داور از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند که 52 داور در بخش مردان و 31 داور هم در بخش بانوان حضور پیدا کرده بودند‌.

کلاس و دوره ارتقای داوری درجه یک و ممتاز ملی سراسر کشور به مدت دو روز در قزوین برگزار شد و در این دوره داوران استان‌های خراسان شمالی، مرکزی، کرمانشاه، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، کردستان، کرمان، همدان، یزد، تهران، مازندران، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، البرز، اردبیل، قم، زنجان و داورانی از قزوین حضور داشتند‌.

به هر حال مطابق برنامه‌ریزی‌های منظم انجام‌شده در سال‌های اخیر برگزاری کلاس‌های داوری درجه یک و ممتاز ملی به میزبانی قزوین نشان می‌دهد که هیئت کاراته استان قزوین در راستای موفقیت‌های برنامه‌های ورزشی خود همچنان تلاشی مضاعف را از خود نشان می‌دهد تا بتواند در زمینه برگزاری کلاس‌ها، میزبانی‌ها و اردوهای تیم ملی پیش‌قدم باشد و البته از حق نباید گذشت که حداقل در طول دو سال اخیر فدراسیون کاراته به ورزشکاران این رشته ورزشی و هیئت کاراته استان قزوین ایمان پیدا کرده است‌.

به هر حال امیدوار هستیم با توجه به تلاش‌های مضاعف هیئت کاراته استان قزوین و در سایه‌سار برنامه‌ریزی‌های دقیق این هیئت ورزشی در آینده‌ای نزدیک از حضور کاراته‌کاهای قزوینی و موفقیت آنان بیشتر بنویسیم، اگر چه حضور بهمن عسگری و مجید حسن‌نیا در جریان اردوهای تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان نشان می‌دهد که کاراته استان باز هم به روزهای خوب آینده امیدوار است.

انتهای پیام/77004/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول