اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

66 درصد از صادرات استان زنجان مواد معدنی است

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: 66 درصد از صادرات استان شامل مواد معدنی و محصولات صنایع معدنی است.

66 درصد از صادرات استان زنجان مواد معدنی است

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اتاق بازرگانی استان فعالیت‌های خوبی را طی سال‌های گذشته در زمینه اقتصاد انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان درصدد برگزاری کنفرانس بین‌المللی معدن است، خاطرنشان کرد: این کنفرانس با حضور کشورهای روسیه، قرقیزستان و داغستان برگزار می‌شود.

*برگزاری کنفرانس بین‌المللی معدن در زنجان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم کنفرانس بین‌المللی معدن در شهریورماه سال‌جاری برگزار شود، تصریح کرد: این کنفرانس تاثیر مثبتی در زمینه معادن در کشور دارد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در زمینه تامین منابع مالی کنفرانس بین‌المللی معدن با مشکلاتی مواجه هستیم، اضافه کرد: امیدواریم این مشکلات به زودی برطرف شود.

جمیلی با اشاره به اینکه استان زنجان در کانون جمعیتی 49 درصد از جمعیت کشور قرار دارد، یادآور شد: نزدیکی با سایر استان‌های کشور جزو مزیت‌هایی است که استان را به مرکز خدمات بازرگانی تبدیل می‌کند.

وی با بیان اینکه استان زنجان توانایی و ظرفیت لازم را برای تبدیل شدن به مرکز خدمات بازرگانی دارد، ادامه داد: باید فعالان اقتصادی استان در این حوزه اقدام کنند.

*تهیه نقشه تجاری صادرات و اقتصاد زنجان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی در سال‌جاری در استان سبب توسعه استان و رونق اقتصاد می‌‌شود، افزود: تهیه نقشه تجاری صادرات و اقتصاد استان از مهم‌ترین اهداف است.

وی با اشاره به اینکه سیاست مورد نیاز حوزه اقتصاد در شرایط امروز سیاست تسهیل در برابر تحریم است، گفت: باید آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌هایی که سبب تسهیل در امور صادرات می‌شود، مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول