اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان:

دادگستری گلستان در رسیدگی به پرونده‌های قضایی تسریع کنند

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری از مسئولان قضایی خواست با تلاش بیشتر و کاستن از اطاله دادرسی روند رسیدگی به پرونده‌ها را تسریع کنند.

دادگستری گلستان در رسیدگی به پرونده‌های قضایی تسریع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، آیت‎الله عبدالهادی حسینی‎شاهرودی در دیدار با مسئولان قضایی استان بر توجه به ارزش‎های معنوی در ارتقای سلامت اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت: باید در برنامه‎ریزی‎ها و جهت‎گیری‎ها، امور معنوی به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه توجه جامعه به ارزش‎های اخلاق اسلامی و احترام به قانون وظیفه و تکلیف شرعی همه است به قضات و کارکنان دستگاه قضایی توصیه کرد: در برخورد با مردم صبور باشند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش دادگستری‎های استان در سال گذشته از مسئولان قضایی خواست با تلاش بیشتر و کاستن از اطاله دادرسی روند رسیدگی به پرونده‌ها را تسریع کنند.

تصادفات، درگیری و ایراد صدمه عمدی بیشترین ورودی پرونده‌های محاکم گلستان

رئیس کل دادگستری استان گلستان نیز در این دیدار عملکرد یکساله دادگستری استان را تشریح کرد و گفت: تصادفات و پرونده‌های مربوط به درگیری و ایراد صدمه عمدی بیشترین ورودی پرونده‌های محاکم استان را در سال گذشته تشکیل داده است.

احمد فاضلیان با بیان اینکه کاهش این پرونده‌ها نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، افزود: روحانیون به دلیل جایگاهی که در بین مردم دارند می‌توانند به اعتلای رفتار فردی و اجتماعی جامعه و نهادینه کردن اصل احترام به حقوق دیگران، به دستگاه قضایی کمک کنند.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول