اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان اعلام کرد

اجرای 450 طرح توسعه کشاورزی در شهرستان دهگلان

فرماندار شهرستان دهگلان از اجرای 450 طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها زمینه اشتغال 1400 نفر را فراهم کرده است.

اجرای 450 طرح توسعه کشاورزی در شهرستان دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضائی ظهر امروز در جلسه توسعه کشاورزی شهرستان دهگلان اظهار کرد: در سال 91 که به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده بود، اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 894 میلیون تومان به 450 طرح در قالب طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان پرداخت شده است.

وی گفت: این طرح‌ها در شاخه‌های آب و خاک، باغبانی، دام و طیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی، مکانیزاسیون واگذار شده است و 100 درصد طرح‌ها در حال اجرا و از پیشرفت قابل‌توجهی برخودار است.

به گفته فرماندار شهرستان دهگلان، در زمینه دام و طیور 201 طرح، آب و خاک 105 طرح، مکانیزاسیون 90 طرح، باغبانی 5 طرح، صنایع تبدیلی و تکمیلی 5 طرح اجرایی شده و تمامی اعتبارت آن جذب و به حساب سرمایه‌گذاران واریز شده است.

رضائی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال هزار و 400 نفر را به صورت مستقیم و غیره مستقیم فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان دهگلان با اعلام اینکه شهرستان دهگلان در 91 در جذب و اجرایی کردن طرح‌های کشاورزی در قالب توسعه و مکانیزه کردن کشاورزی مقام دوم استانی را به خود اختصاص داد، گفت: طرح‌های دیگری در قالب طرح توسعه کشاورزی در شهرستان دهگلان در دست اقدام است که با اجرایی کردن این طرح‌ها وضعیت شهرستان را مطلوب‌تر خواهد کرد.

وی در پایان عدم توانایی در تهیه وثایق بانکی و ضمانت‌نامه‌ها، عدم توانایی در تامین سهم‌آورده بانک توسط متقاضیان، بدهکاری متقاضیان به سیستم بانکی را از جمله موانع اصلی متقاضیان طرح کشاورزی در شهرستان دهگلان عنوان کرد.

انتهای پیام/79013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول