اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال امید نیک اندیش:

بازیکنانم سنگ تمام گذاشته‌اند / آینده بسیار خوبی را برای فوتسال اصفهان متصورم

سرمربی تیم فوتسال امید نیک اندیش گفت: با جوانان بسیار خوبی که در تیم ما حضور دارند آینده بسیار خوبی را برای آینده فوتسال اصفهان متصورم.

بازیکنانم سنگ تمام گذاشته‌اند / آینده بسیار خوبی را برای فوتسال اصفهان متصورم

سرمربی تیم فوتسال امید نیک اندیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود که تیم فوتسال امید نیک اندیش اصفهان هم‌اکنون با انجام چهار بازی و کسب 12 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در گروه خود قرار دارد.

این تیم در بازی سوم خود برابر تیم‌ لارستان با نتیجه شش بر چهار و با گل‌های محمدحسین درخشانی (سه گل)، مرتضی نصیری (دو) و ابراهیم حسینی (یک امتیاز) به برتری دست یافت.

در دیدار چهارم این تیم نیز که دیروز برابر فرش آرا مشهد برگزار شد تیم فوتسال نیک اندیش موفق شد با چهار گل محمد حسین درخشانی(دو)، رضا آبگون(یک) و ابراهیم حسینی(یک گل) در برابر تک گل تیم مشهد به برتری دست پیدا کند.

رضا صادقی سرمربی این تیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم‌های بسیار خوبی در لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور حضور دارند و این رقابت‌ها در سطح بسیار فوق‌العاده‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمم در این رقابت‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند، اضافه کرد: با جوانان بسیار خوبی که در تیم ما حضور دارند آینده بسیار خوبی را برای آینده فوتسال اصفهان متصورم.

سرمربی تیم فوتسال نیک اندیش تصریح کرد: دور رفت این رقابت‌ها با انجام دو بازی دیگر برای تیم ما به پایان می‌رسد و دور برگشت نیز از تیرماه امسال در شهر رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول