اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

افزایش آمار ازدواج در استان زنجان

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از افزایش آمار ازدواج در استان خبر داد.

افزایش آمار ازدواج در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بحث مبارزه با مواد مخدر در سطح استان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه حساسیت بسیاری در امر مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در استان وجود دارد، اضافه کرد: توجه به مناطق آلوده و حساسیت کمتر نسبت به مناطق پاک از موضوعاتی است که همواره مدنظر قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر بحث اختصاص اعتبارات بیشتر در زمینه پیشگیری از اعتیاد افزود: با مدیریت عالی که در استان صورت گرفته آمار اعتیاد در زنجان پایین است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار ازدواج در عدم گرایش جوانان به اعتیاد افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در حال حاضر میزان ازدواج در استان بالا و آمار طلاق پایین است.

احمدی با اشاره به اینکه فعالیت سمن‌ها و ارائه خدمات از سوی این مراکز موجب کاهش گرایش افراد به اعتیاد شده است، تصریح کرد: تحقق بهتر این مهم در گرو حمایت، تقویت و تخصیص منابع لازم است.

وی در ادامه به تشکیل تعاونی ویژه معتادان نیز اشاره کرد و گفت: این تعاونی دارای 500 عضو بوده و زمین مورد نیاز برای ساخت آن نیز تهیه شده است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول