اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس:

2 هزار میلیارد ریال از مطالبات کارگران پارس جنوبی بازگردانده شد

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس گفت: 2 هزار میلیارد ریال از مطالبات کارگران پارس جنوبی بازگردانده شد.

2 هزار میلیارد ریال از مطالبات کارگران پارس جنوبی بازگردانده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بعد از ظهر امروز و همزمان با هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر در آیینی از کارگران نمونه شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تجلیل به ‌عمل آمد.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس در این مراسم اظهار کرد: این جشن با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی سازمان منطقه ویژه پارس و طبق تاکیدات وزیر نفت و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با هدف تجلیل از کارگران فعال و نمونه شاغل در پایتخت انرژی کشور برگزار شده است.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی افزود: مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس به عنوان حامی و پشتیبان کارگران فعال در این منطقه در سال‌های اخیر تمام توان خود را به‌ کار گرفته است تا در راستای حمایت و صیانت از حق و حقوق این قشر زحمتکش گام بردارد.

وی اضافه کرد: تاکنون در این مسیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌ایم که در این خصوص می‌توان به بازگرداندن نزدیک به 200 میلیارد تومان از مطالبات کارگران طی سال‌های 90 و 91 اشاره کرد.

نماینده کارگران منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم در سخنانی به بیان برخی از مطالبات و دیدگاه‌های کارگران شاغل در این منطقه پرداخت.

محمد دهاز که از شهروندان شهر شنبه (از مناطق زلزله‌زده استان بوشهر) بود و به نمایندگی از کارگران منطقه ویژه پارس سخن می‌گفت، در سخنان خود با اشاره به کمک‌های صورت گرفته از صنعت نفت به مناطق زلزله‌زده استان بوشهر از مجموعه منطقه ویژه پارس و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تقدیر کرد.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول