اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

نقش کارگران در پایتخت انرژی کشور بی‌بدیل است

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: نقش کارگران در پایتخت انرژی کشور بی‌بدیل است.

نقش کارگران در پایتخت انرژی کشور بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی، احمد قلعه‌بانی در پیامی به جشن روز جهانی کار و کارگر که در منطقه ویژه پارس و با هدف تجلیل از کارگران پایتخت انرژی کشور برگزار شد بر نقش مهم کارگران در رشد و توسعه پارس جنوبی تاکید کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی مزین شده است نقش کارگران پر تلاش پایتخت انرژی ایران عزیز اسلامی نقشی بی‌بدیل خواهد بود.

معاون وزیر نفت ابراز داشت: آموزه‌های دینی، رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار بر تجلیل و تکریم کارگران تاکید دارند و این جانب ضمن بزرگداشت مقام شامخ شما کارگران نمونه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که چرخ‌های پر تحرک تولید و توسعه کشور به ‌دستان توانای شماست و با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)، روز جهانی کار و کارگر و هفته بسیج کارگری با تشکر از بانیان برگزاری این جلسه ارزشمند به رسم قدرشناسی از شما کارگران خدوم و پر تلاش و ارزشی صمیمانه قدردانی و توفیقات روزافزون شما را از خداوند سبحان مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/2451/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول