اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

غیرتی: عملکرد ستاد اسکان فردوس بسیار مطلوب است

مدیرکل گزینش استانداری خراسان جنوبی و بازرس ویژه ستاد تسهیلات نوروزی گفت: عملکرد ستاد اسکان مسافران نوروزی در فردوس بسیار مطلوب است.

غیرتی: عملکرد ستاد اسکان فردوس بسیار مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا غیرتی در بازدید از ستادهای اسکان، اماکن اقامتی، تفریحی، درمانی و تاریخی شهرستان فردوس اظهار کرد: بیشتر مسافران عبوری از خراسان جنوبی در شهرستان فردوس اسکان می‌یابند که برای اقامت این مسافران امکانات لازم فراهم شده است.

وی در بازدید از دارالشفای امام حسین(ع) فردوس با اشاره به اینکه پشتیبان انسان‌های نیکوکار و کارهای خیر خداوند است، افزود: دارالشفای امام حسین(ع) فردوس یک مرکز بی‌نظیر است که خدمات بسیار مطلوبی را به بیماران و نیازمندان ارائه می‌دهد. 

مدیرکل گزینش استانداری همچنین در بازدید از ستاد اسکان آموزش و پرورش فردوس تصریح کرد: عملکرد ستاد اسکان مسافران نوروزی در فردوس بسیار مطلوب و درخور تقدیر است. 

مدیرعامل بنیاد خیریه امام حسین(ع) فردوس نیز از برگزاری همایش تجلیل از نخبه‌پروران پزشکی فردوس در تیر ماه خبر داد و یادآور شد: برای نخستین بار در سطح کشور تصمیم بر آن شد که از والدین پزشکان به عنوان الگوهای موفق تجلیل شود.

حسین اکبری خدمات دارالشفای امام حسین(ع) فردوس را بسیار گسترده دانست و گفت: در حال حاضر علاوه بر فردوس، سه شهرستان سرایان، بشرویه و بجستان نیز از خدمات درمانی و بهداشتی دارالشفای امام حسین(ع) فردوس بهره‌مند می‌شوند. 

رشد 58 درصدی اسکان مسافر در فردوس

 رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس نیز از افزایش 58 درصدی اسکان مسافر در فردوس خبر داد و افزود: تعداد 32 مدرسه با 240 کلاس و سه کمپینگ در بارگاه امامزادگان، پارک لاله اسلامیه و آبگرم معدنی فردوس برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است.

 کاظم شبنم‌زاده تصریح کرد: تاکنون بیش از 12 هزار نفر در مدارس و بیش از 200 هزار نفر نیز در اماکن مختلف اقامتی سطح شهرستان فردوس اسکان یافته‌اند که این آمار از رشد 58 درصدی ورود مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار است.

 مدیرکل گزینش استانداری که به عنوان نماینده استاندار خراسان جنوبی در شهرستان فردوس حضور یافت از ایست و بازرسی، موزه مردم‌شناسی، بارگاه امامزادگان سلطان ابراهیم و سلطان محمد(ع)، دارالشفای امام حسین(ع)، ستادهای اسکان مسافران و آبگرم معدنی فردوس بازدید کرد.

 انتهای پیام/69007/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول