اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری خراسان جنوبی خبر داد

نیازمندی 250 میلیون تومانی برای راه‌اندازی ISMS خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خراسان جنوبی گفت: برای اجرای سیستم ISMS در خراسان جنوبی نیاز به 250 میلیون تومان اعتبار است.

نیازمندی 250 میلیون تومانی برای راه‌اندازی ISMS خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند قاسم حیدرزاده ظهر امروز در کار‌گروه پژوهش فناوری و تحول اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: این کارگروه به منظور سازماندهی، ایجاد تشکیلات، تعیین وظایف و نظم بخشی به فعالیت‌های تجاری رایانه‌ای صورت گرفته است.

وی از راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات خبر داد و تصریح کرد: شبکه ملی متشکل از زیرساخت‌های ارتباطی، مراکز توسعه یافته داخلی دولتی و غیردولتی و همچنین زیرساخت‌های نرم‌افزاری در تمام کشور است.

خریداری تجهیزات فناوری اطلاعات در چهار شهرستان

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: تجهیزات شبکه ملی اطلاعات برای شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، قاینات و فردوس خریداری شده و به شبکه بیرجند متصل می‌شود.

حیدرزاده با اشاره به خدمات دفاتر پیشخوان دولت اذعان داشت: در دفاتر پیشخوان دولت 180 خدمت با 21 دستگاه اجرایی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه فناوری اطلاعات در زمینه نوبت‌دهی به بیماران خدمات خوبی انجام داده است، متذکر شد: متقاضیان نوبت‌گیری برای پزشک می‌توانند از طریق اینترنت و دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

آموزش فناوری اطلاعات بر عهده دانشگاه است

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خراسان جنوبی از فعالیت نهادهای مختلف در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد و افزود: در این زمینه دانشگاه‌ها کار آموزش را در این زمینه بر عهده دارند.

حیدرزاده با اشاره به اینکه در استان‌ها باید کمیته ICT تشکیل شود، اضافه کرد: برای تشکیل این کمیته‌ها نیاز به حمایت مالی وزارت اطلاعات است.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای سیستم ISMS در خراسان جنوبی نیاز به 250 میلیون تومان اعتبار است.

انتهای پیام/69010/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول