اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کنگان، دیر و جم در مجلس:

مقابله با قاچاق کالا گامی در رشد اقتصادی کشور است

نماینده کنگان، دیر و جم در مجلس گفت: مقابله با قاچاق کالا گامی در رشد اقتصادی کشور است.

مقابله با قاچاق کالا گامی در رشد اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام موسی احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و هفته معلم در فرهنگسرای شهرک توحید ضمن گرامیداشت هفته معلم و روز جهانی کارگر، جامعیت، ساده نوشتن، آشنائی با مقتضات زمان و مکان را از ویژگی‌های شهید مطهری دانست.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که می‌فرماید «مطهری در طهارت روح و قوّت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود» افزود: آثار قلم و زبان شهید مطهری بی‌استثنا، آموزنده و روانبخش است و مواعظ و نصایح او که از قلبی سرشار از ایمان و عقیده نشأت می‌گرفت، برای عارف و عامی سودمند است.

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی به روز جهانی کارگر اشاره کرد و گفت: نگاه غرب به کارگر، نگاهی مادی است، اما نگاه اسلام بر اساس عزّت و بزرگواری است و قشر کارگر در فرهنگ اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و اگر امروزه بخواهیم اخلال‌های اقتصادی را کمرنگ کنیم، باید کار و تلاش را کیفی کرده و با قاچاق کالاهای خارجی مبارزه کنیم تا به رشد اقتصادی برسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) و روز زن و روز مادر ابراز داشت: انتخاب این روز به‌عنوان روز زن نشانگر نقش و جایگاه و شأن و منزلت زنان در نظام جمهوری اسلامی با الگوی رفتاری حضرت زهراء (س) است.

حجت‌الاسلام قدرت‌الله پورغلامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم گفت: عقیدتی سیاسی در سپاه با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و ارتقای منزلت اجتماعی معلمان و مربیان و اساتید بسیجی است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز رجعت سردار شهید عبدالحسین برونسی که به‌نام روز بسیج کارگری نامگذاری شده، افزود: امیدواریم این قشر زحمت‌کش و پرتلاش همچون دوران دفاع مقدس، طلایه‌دار و حماسه‌ساز در جبهه اقتصادی باشند.

در پایان مراسم از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و کارگران نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول