اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین عنوان کرد

افزایش نشاط شهروندان با افتتاح پروژه‌های شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین موجب کاهش مشکلات شهری و افزایش نشاط شهروندان قزوینی می‌شود.

افزایش نشاط شهروندان با افتتاح پروژه‌های شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود نصرتی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین که در سالن اجتماعات قائم (عج) شهرداری منطقه دو قزوین برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح پروژه‌های عمرانی و اجتماعی شهرداری قزوین موجب کاهش مشکلات شهری و افزایش نشاط، شادابی و امید بین شهروندان قزوینی می‌شود بر این اساس این نهاد در افتتاح به موقع آن‌ها تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین با اعتبار 720 میلیارد ریال در روزهای دهم و چهاردهم اردیبهشت به مناسبت هفته شوراها افتتاح شد، ابراز داشت: افتتاح این پروژه‌ها با برنامه‌ریزی دقیق مجموعه مدیریت شهری بوده است.

شهردار قزوین اذعان داشت: شهرداری قزوین با عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری تلاش می‌کند تا بتواند با تحقق بیانات ایشان امید و نشاط شهروندان قزوینی را با افتتاح پروژه‌های عمرانی و اجتماعی ارتقا دهد.

نصرتی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین با حمایت‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی توانست پروژه‌های عمرانی و اجتماعی را در شهر قزوین افتتاح کند، اظهار داشت: با تحقق این هدف مشکلات شهری برطرف و نشاط و امید بین شهروندان قزوینی ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه اکنون با ناملایمات اقتصادی مواجه هستیم، ابراز داشت: با پویایی و همدلی مسئولان مربوطه در مجموعه مدیریت شهری احداث پروژه‌های عمرانی در شهر قزوین ادامه دارد تا نشاط بین شهروندان افزایش یابد.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه امروز تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری (ره)، بلوار مطهری (ره) و پل ایثار با حضور مسئولان ارشد استانی افتتاح می‌شود، ابراز داشت: این تقاطع‌ بر اساس طرح جامع حمل و نقل احداث شده است.

نصرتی با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری از 43 تقاطعی شهر قزوین است که با برنامه‌ریزی و تلاش مدیریت متحد شهری به بهره‌برداری رسیده است، اذعان داشت: احداث این تقاطع شمال و جنوب شهر قزوین را به یکدیگر متصل کرده است که تحقق این امر موجب کاهش حجم بار ترافیک و بهبود عبور و مرور شهری شده است.

وی با اشاره به اینکه بلوار شهید مطهری (ره) محور شرق و غرب را به یکدیگر متصل می‌کرد، اظهار داشت: برای احداث این پروژه نیاز بود که این بلوار از داخل دانشگاه بین‌المللی (ره) عبور کند که با رایزنی‌های مدیران ارشد استانی و شهری این هدف تحقق پیدا کرد.

شهرداری قزوین کاهش حجم بار ترافیک در شهرک مینودر و کوثر و بهبود عبور و مرور شهری را از جمله اهداف راه‌اندازی بلوار شهید مطهری (ره) عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین با سرعت و کیفیت بهتر در موعد مقرر افتتاح می‌شود، بیان کرد: تحقق این امر موجب می‌شود تا شهروندان قزوینی به مجموعه مدیریت شهری اعتماد و باور بیشتری داشته باشند که این از موفقیت‌های بزرگ این نهاد است.

این مسئول با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی فضاهای سرای بهشتیان، سرای نگار و حیاط مجموعه سعدالسلطنه به اتمام رسیده است، ابراز داشت: آخرین مرحله مرمت و بازسازی این مجموعه تاریخی امسال به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه فضاهای سرای بهشتیان، سرای نگار و حیاط  مجموعه سعدالسلطنه به مدت 25 سال در اختیار شهرداری قزوین است، اضافه کرد: شهرداری قزوین تلاش می‌کند تا با حمایت مسئولان ارشد استانی مجموعه سعدالسلطنه را خریداری کند تا مالکیت این مجموعه به نام این نهاد شود.

شهردار قزوین یادآور شد: قرار بود فضاهای سعدالسلطنه با تغییر کاربری به واحد تجاری تبدیل شود که به دلیل اهمیت ارزش تاریخی این مجموعه در کشور این امر تحقق پیدا نکرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین از جمله تقاطع غیرهمسطح امام علی (ع) و شهید باهنر و چند فاز از دهکده طبیعت در مرداد ماه سال جاری افتتاح می‌شود، ابراز داشت: پروژه‌های دیگر این نهاد از جمله کمربندی شرق ملاصدرا، مسیر دوچرخه‌سواری در باراجین و بازار روز ولی‌عصر (عج) در تیر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/77009/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول