اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی تایباد:

قاچاقچی طلا در مرز دوغارون متوقف شد

فرمانده هنگ مرزی تایباد از دستگیری قاچاقچی طلا در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون خبر داد.

قاچاقچی طلا در مرز دوغارون متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، سرهنگ مجید پویان ظهر امروز با اعلام دستگیری یک قاچاقچی طلا در مرز دوغارون تایباد اظهار داشت: روز گذشته ماموران پست کنترل و مراقبت مرزی مستقر در درب خروج مسافری گذرنامه دوغارون حین بازرسی از خودروها و کالاهای مسافران، موفق به کشف طلای قاچاق دروسایل یکی ازاتباع افغانی شدند.

وی افزود: ماموران هنگ مرزی تایباد چندی پیش از طریق منابع اطلاعاتی از اقدام به قاچاق طلا از کشورمان به مقصد کشور افغانستان از سوی یک تبعه افغانی باخبر شده و بر این اساس، موضوع در دستور کار عملیاتی قرار گرفت تا اینکه روز گذشته ماموران پست کنترل و مراقبت مرزی مستقر در درب خروج مسافری گذرنامه دوغارون حین بازرسی از خودروها و کالاهای مسافران، فرد مورد نظر را شناسایی و اقدام به بازرسی از وسایل همراه وی کردند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد یک عدد پلاک طلا به وزن تقریبی 254گرم، 105حلقه گوشواره و انگشتر طلا، دو رشته زنجیر، دو رشته دستبند که در داخل کیف دستی به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند را از موارد مکشوفه عنوان کرد که به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/70003/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول