اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور فنی بیمه ‌شدگان تأمین اجتماعی خراسان‌جنوبی:

1800 زن سرپرست خانوار خراسان‌جنوبی از خدمات تامین اجتماعی بهر‌ه‌مند هستند

رئیس امور فنی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: یک ‌هزار و 876 نفر از زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

1800 زن سرپرست خانوار خراسان‌جنوبی از خدمات تامین اجتماعی بهر‌ه‌مند هستند

علی راستی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در اجرای بند ب ماده 11 آئین‌نامه اجرایی ماده 7 قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها و در راستای تعمیم و گسترش هر چه بیشتر پوشش بیمه‌ای به گروه‌های خاص پرداخت بخشی از حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مددجویان از محل منابع حاصله از هدفمند‌سازی یارانه‌ها توسط سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها پرداخت و افراد واجد شرایط می‌توانند از این نوع پوشش بیمه‌ای استفاده و از حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.

رئیس امور فنی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: یک ‌هزار و 876 نفر از زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی نیز زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

این مسئول تصریح کرد: بیمه افراد در چارچوب مقررات بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد است که با توجه به نرخ‌های متفاوتی که افراد ذکر شده انتخاب می‌کنند از 10 بیست و هفتم نرخ حق بیمه بر مبنای حداقل دستمزد مقرر می‌توانند از معافیت بیمه‌ای استفاده کنند.

راستی خاطر نشان کرد: بیمه این افراد با معرفی از سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) طبق فرمت مربوطه صورت می‌پذیرد.

وی حداکثر سن شمولیت برای مردان و زنان را 50 سال تمام عنوان کرد و گفت: چنانچه سن این افراد بیش از 50 سال باشد باید معادل مازاد سنی خود دارای سابقه بیمه‌پردازی در تأمین اجتماعی باشند و افراد معرفی شده نباید از تاریخ یکم فروردین‌ماه 88 به بعد دارای سابقه بیمه‌پردازی تأمین اجتماعی باشند و اسامی آنها باید در فایل ارسالی سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها برای برخورداری از تسهیلات بیمه‌ای به سازمان تامین اجتماعی ارسال شده باشد.

رئیس و کارشناس ارشد امور فنی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی تعهدات مورد استفاده برای این گروه از بیمه‌شدگان را شامل بازنشستگی، از کارافتادگی، فوت و خدمات درمانی درصورت قرارداد برشمرد.

انتهای پیام/69008/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول