اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

دنیا باید بداند که زیارت تابلوی تبری و تولی در دین ماست

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان‌رضوی گفت: دنیا باید بداند که زیارت تابلوی تبری و تولی در دین ماست، زیارت ارتباط برقرارکردن با ولایت است.

دنیا باید بداند که زیارت تابلوی تبری و تولی در دین ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدمهدی اعلایی در جلسه‌ای که به منظور بررسی نهایی طرح توسعه کمی و کیفی زیارت برگزار شده بود، اظهار کرد: با تصویب خروجی مطالعات در کارگروه استانی و ملی زیارت باید وارد فاز اجرایی مطالعات شد و با عنایت به اینکه زیارت محور توسعه معنوی و مادی شهر مشهد و استان است دستگاه‌های اجرایی باید در همه شئون خدمت‌رسانی ارتباط برنامه‌ها و اقداماتشان را با خروجی این مطالعات اعلام کنند.

معاون هماهنگی امور زیارت استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به وقایع اخیر در دنیای اسلام که منجر به هتک حرمت مزار صحابه پیامبر اسلام شد، گفت: بعضی فرقه‌های جعلی و ارتجاعی که ماهیت تشکیل‌شان در چند صد سال اخیر بر اساس مطالعات موذیانه نظام استکباری به‌ویژه انگلیس خبیث بوده است اوج بغض خود را به مقوله زیارت متبلور کردند که حاکی از اهمیت و اثرگذاری مقوله زیارت در تقابل با خواست نظام سلطه است که اینگونه مورد کینه معتقدان به فرق جعلی دست ساز آنها قرار می‌گیرد.

اعلایی افزود: کسانی که غرب می‌کوشد آنها را نمونه و نماد مسلمانی به دنیا معرفی کند در برابر کشتار هم‌دینان و هم مذهب‌هایشان در میانمار سکوت می‌کنند، به شرب خمر و دست دادن با نامحرم سران کشورهای شان بی‌تفاوتند، انسان‌های بی‌گناه را در سوریه به فجیع‌ترین شکل به قتل می‌رسانند و اقدام خود را توجیه می‌کنند ولی به مقوله زیارت اینقدر حساس هستند و آن را متمسک تکفیر انسان‌های پرهیزکار خداباور قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این رسالت ما را سنگین می‌کند اولا باید اهمیت توسعه زیارت و عمق بخشی به آن را درک کنیم و برایش برنامه‌ریزی کنیم، ثانیا باید به دنیا بگوییم که زیارت چیست و چرا دشمن اسلام و دست نشاندگان آنها از آن واهمه دارند.

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان‌رضوی گفت: دنیا باید بداند که زیارت تابلوی تبری و تولی در دین ماست، زیارت ارتباط برقرارکردن با ولایت است که دشمنان ما خوب می‌دانند که این رابطه چه بلایی بر سرشان می‌آورد، زیارت تعظیم شهادت است که اصلی‌ترین کلید واژه نبود تسلیم مسلمانان و نبود توفیق مستکبران است و زنده‌بودن و حضور باور شهادت در ذهن ماست که خواب را بر دشمنانمان حرام می‌کند.

انتهای پیام/70004/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول