اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس خبر داد

حمایت مالی پارس جنوبی از پایان‌نامه‌های دانشجویی

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس از حمایت مالی پارس جنوبی از پایان‌نامه‌های دانشجویی و تحقیقات علمی کشور خبر داد.

حمایت مالی پارس جنوبی از پایان‌نامه‌های دانشجویی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی احمدزاده صبح امروز در دومین نشست کمیته مشترک پژوهشی منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: تقویت تحقیق و پژوهش از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت پژوهش این سازمان محسوب می‌شود و برای تحقق اهداف مورد نظر برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته است و افزایش سطح کیفی پژوهش‌ها و کارآمد کردن تحقیقات از اولویت‌های این مجموعه است.

احمدزاده از راه‌اندازی چهار دبیرخانه دائمی در منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: دبیرخانه‌ انرژی، محیط زیست، سلامت، فرهنگی و اجتماعی در این منطقه تشکیل شده، به طوری که مناطق سه‌گانه منطقه ویژه پارس را پوشش می‌دهد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در سال جاری نیز دبیرخانه کارآفرینی تشکیل خواهد شد و در واقع کلید حل مشکل اشتغال در کشور توجه به مقوله کارآفرینی است و می‌تواند نقش مؤثری در پشتیبانی صنعت و ایجاد اشتغال در منطقه ایفا کند.

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس، رشد فعالیت‌های علمی و پژوهشی در منطقه ویژه پارس را یک انقلاب علمی عظیم خواند و تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک منطقه ویژه پارس به یکی از قطب‌های مهم علمی کشور تبدیل می‌شود. 

وی اضافه کرد: سال گذشته شاهد افزایش پنج درصدی بودجه پژوهشی برای تحقیقات و کاربردی کردن پژوهش‌های مورد نیاز بودیم که امید است با اقداماتی که تاکنون در این زمینه انجام شده بتوانیم شرایط را برای حضور فعال متخصصان و دانشجویان بیش از پیش در این منطقه فراهم کنیم.

احمدزاده از حمایت مالی پارس جنوبی از پایان‌نامه‌های دانشجویی و تحقیقات علمی کشور خبر داد و افزود: سازمان منطقه ویژه پارس در سال گذشته تعداد بسیاری از پایان‌نامه‌ها و تحقیقات علمی پژوهشی کشور را مورد حمایت قرار داده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی یادآور شد: سازمان منطقه ویژه پارس آمادگی حمایت از پروژه‌های دانشجویی و پایان‌نامه‌های دانشجویان در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا را دارد.

مدیر پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس، افزود: بومی سازی و تجاری سازی تحقیقات علمی دانشجویان راهبرد اصلی سازمان منطقه ویژه پارس است.

انتهای پیام/2451/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول