اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس:

تفکر بسیجی کارگران در خلق حماسه‌های ماندگار در پارس جنوبی نقش‌آفرین است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: تفکر بسیجی کارگران در خلق حماسه‌های ماندگار در پارس جنوبی نقش‌آفرین است.

تفکر بسیجی کارگران در خلق حماسه‌های ماندگار در پارس جنوبی نقش‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری بعد از ظهر امروز در آیین باشکوه تجلیل از کارگران نمونه منطقه ویژه پارس اظهار داشت: تفکر جهادی و بسیجی کارگران در خلق حماسه‌های ماندگار در پایتخت انرژی کشور نقش‌آفرین است.

وی با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین روز زن و روز جهانی کار و کارگر با اشاره به نقش کارگران در سازندگی ایران اسلامی افزود: کارگران در این منطقه عظیم صنعتی و انرژی با تفکری جهادی و بسیجی تمام توان خود را برای خلق حماسه‌های اقتصادی به کار گرفته‌اند.

نصوری یادآور شد: این فرهنگ جهاد و ایثار است که همواره در بین آحاد مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه کارگران عزیز و پرتلاش نقش‌آفرین بوده و توانسته این قشر عزیز را همواره در تمامی آزمون‌های نظام شکوهمند اسلامی سربلند بیرون بیاورد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس دفاع از کارگران را از اولویت‌های مهم منطقه ویژه پارس برشمرد و خاطر نشان ساخت: مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از طرف سازمان منطقه ویژه پارس مامور رسیدگی و دریافت مطالبات کارگران فعال و شاغل در این منطقه است و ما خوشحالیم که امروز می‌توانیم با افتخار اعلام کنیم که به لطف نظام انقلاب اسلامی و با پیگیری‌های صورت گرفته در این منطقه شاهد کمترین تضییع حق و حقوق کارگران هستیم.

نصوری عشق به نظام، عشق به ولایت و عشق به کشور را از مهم‌ترین انگیزه‌های کاری کارگران در این منطقه برشمرد و گفت: کارگران در این منطقه با عشق به ولایت و تحت فرامین مقام معظم رهبری و در راستای سیاست‌گذاری‌های مقام عالی وزارت نفت و با خلق موقعیت‌های استثنایی و دستیابی به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های عظیم جهانیان را شگفت‌زده کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به حضور کارگران و صنعتگران در تمامی عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی کشور، به حضور صنعتگران در کمک به زلزله‌زدگان استان بوشهر اشاره کرد و ابراز داشت: خلق حماسه ایثار و همدلی در منطقه زلزله‌زده شهر شنبه شهرستان دشتی توسط مجموعه صنعت نفت مستقر در استان بوشهر اقدامی ماندگار بود که ما از همگان به ویژه مدیران ارشد صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس و تمامی کارکنان و کارگران خدومی که در این عرصه حضور یافتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول