اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی خبر داد

اشتغال 100 زن در پارس جنوبی

مدیرعامل پارس جنوبی از اشتغال 100 زن در پارس جنوبی خبر داد.

اشتغال 100 زن در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری عصر امروز در نشست با بانوان شاغل در پارس جنوبی با اشاره به مقام والا و جایگاه برجسته حضرت فاطمه زهرا (س) در مکتب انسان‌ساز اسلام اظهار داشت: زنان مسلمان باید با تأسی از سیره این بانوی بزرگوار، نقش تربیتی خود را در پرورش انسان‌های تاثیرگذار و مفید در جامعه به منصه ظهور برسانند.

وی با اشاره به اشتغال بیش از یکصد زن شاغل در منطقه ویژه پارس گفت: امروزه زنان ایرانی دوشادوش مردان در مناطق عملیاتی همچون منطقه ویژه پارس در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی می‌کوشند و با توجه به توانایی‌های زنان در به‌ دوش کشیدن مسئولیت‌های خطیر و مهم، امیدواریم شاهد افزایش روزافزون نقش آنان در این عرصه مقدس باشیم.

مدیرعامل پارس جنوبی ضمن تبریک روز زن به جامعه بانوان به‌ویژه بانوان شاغل در سازمان منطقه ویژه پارس خاطر نشان کرد: به‌زودی در راستای انسجام بخشی و حضور فعال زنان در منطقه ویژه انرژی پارس از میان بانوان این سازمان یک نفر که دارای روحیه شهامت حضور و مقبولیت عمومی است به عنوان مشاور مدیر عامل در امور بانوان انتخاب خواهد شد.

نصوری اظهار امیدواری کرد این امر موجب تقویت روحیه خودباوری و گسترش دامنه تصمیم‌سازی به حوزه بانوان شود.

بر اساس این گزارش، همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در نشستی صمیمانه از روند فعالیت‌های بانوان سازمان آگاه شد و همچنین در جریان برخی از مشکلات این قشر قرار گرفت و برای رفع این مشکلات دستوراتی صادر کرد.

در پایان مدیر عامل سازمان منطقه پارس با حضور در محل کار بانوان شاغل در سازمان به‌ صورت چهره به چهره با آنان دیدار و از مسائل و مشکلات آنان مطلع و بانوان سازمان نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خویش پرداختند.

انتهای پیام/2451/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول