اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 208 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی زنجان از جمع‌آوری 208 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق استان خبر داد.

جمع‌آوری 208 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق استان طی دهه نخست اردیبهشت‌ماه پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در این مدت در قالب طرح محسنین یک میلیون و 800 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری و 2 حامی برای 2 نفر از فرزندان خانواده‌های زیرپوشش در قالب این طرح جذب شد، اضافه کرد: همچنین در قالب صدقات نیز یک میلیون و 212 هزار و 750 ریال کمک جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی زنجان به جمع‌آوری 55 میلیون و 450 هزار ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق استان طی 10 روز نخست اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و ادامه داد: همچنین در این مدت در قالب طرح احسان تاج گل 50 هزار ریال و در بحث کمک به زلزله‌زدگان نیز 550 هزار ریال جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 148 میلیون و 840 هزار ریال کمک در قالب طرح اکرام ایتام در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد، اضافه کرد: در مدت مذکور 10 حامی جذب و 10 یتیم دارای سرپرست شدند.

حسنلو خاطر‌نشان کرد: در مجموع در 10 روز اول اردیبهشت‌ماه امسال 208 میلیون و 852 هزار و 750 ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

وی به سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: طرح مفتاح‌الجنه در راستای حضور و بازدید خیرین و مسئولان نظام از خانواده‌ها و نیازمندان، طرح کوثر به منظور تامین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران خانواده، طرح شفا در قالب تامین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج و طرح حج فقرا برای تامین هزینه اعزام سالمندان و اعضای خانواده‌ها به مشهد مقدس نیز از دیگر طرح‌هایی است که به صورت مستمر در طول سال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول