اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

سیستم ارتباطات رادیویی پالایشگاه اول پارس جنوبی افتتاح شد

در آیینی با حضور مسئولان، سیستم ارتباطات رادیویی پالایشگاه اول پارس جنوبی افتتاح شد.

سیستم ارتباطات رادیویی پالایشگاه اول پارس جنوبی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بعد از ظهر امروز سیستم ارتباطات رادیویی پالایشگاه اول مجتمع گازی پارس جنوبی با ارتباط تلفنی بی‌سیمی سید مجید منبتی مدیر عملیات مجتمع با مهندس ولوی مدیر مخابرات شرکت ملی گاز ایران افتتاح شد.

منبتی در این آیین با اشاره به نقش ارتباطات در دنیای امروز اظهار داشت: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان سرآمدترین شرکت در خاورمیانه باید از شبکه ارتباطات پیشرفته‌ای برخوردار باشد.

وی در ادامه با تشکر از مسئولین و دست‌اندرکاران این پروژه بزرگ رادیویی گفت: امید است در آینده نزدیک شاهد به ثمر رسیدن پروژه‌های مختلفی در زمینه‌های ارتباطات در پالایشگاه‌های مختلف مجتمع باشیم.

محمد رستاقی از مدیران ارتباطات مجتمع گازی نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش مهم این سیستم در تولید پایدار پالایشگاه اول بیان کرد: این سیستم شامل 6 کانال ترافیکی و یک کانال کنترل است که به صورت همزمان حدود 180 کاربر بی‌سیمی را سرویس می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های خاص این سیستم نیز اظهار داشت: این سیستم قابلیت‌های زیادتری نسبت به سیستم قبلی دارد که به‌عنوان مثال می‌توان به برقراری ارتباط تلفنی در مواقع اضطراری اشاره کرد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول